Gå til innhold

Første kontroll og ingen bok?


Nenya^juni2010

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på at jeg ikke fikk en slik "til mor og til far" bok hos legen i dag.. Er det noen andre som har fått denne??

 

Hmm, hadde jo lyst på bok:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var på babyverden og sjekka nå.. de har så få så går ikke ann å bestille før etter nyttår når det kommer nytt opplag!

Men takktakk for tipset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bok sist gang jeg var gravid, men ikke denne gangen. :o(

 

Vil jo ikke kjøpe hvis jeg kan få den gratis. Glemte helt å spørre legen idag. Hvor mye koster den andre steder da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne "til mor" boken skal være gratis hos jordmor og lege.

Har sett andre bøker på nett, og de har kostet ca 250 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk tilsendt gratis fra babyverden i forrige uke, fyllte ut bestilling på nett. Ellers kan du få den hos jordmor, lege eller på helsestasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk til mor/far bok på første kontrollen sammen med fødselsboka!

Den siste var litt drøy når vi var 6+4, men det er vel kjekt å titte litt i den sakte med sikkert fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på min første kontroll igår - jeg fikk med meg et kjempesøtt rødt plastikknett med marihøner på - og oppi nettet lå det en bok (til mor og far), fire hefter, to gravidmagasiner og div småtteri fra bokklubbens barn. Den pakken!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor er det du bor da? høres kjempebra ut, her er jeg gravid med vårt fjerde, men har aldri hørt eller sett noen fått så mye som det du sier!!

:-)kos dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor i oslo - ble overrasket selv jeg over alt jeg skulle få med meg - masse bra lesestoff!!:) Var jo "bare" til vanlig kontroll hos fastlege - ikke no privat jeg betalte ekstra for. Er forresten så fornøyd med fastlegen min at jeg tror jeg dropper jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med meg til mor til far boken, også en hel masse brosjyrer om det å være gravid da jeg var på kontroll. Jeg ville tatt kontakt med legen eller helsestasjonen og spurt om de hadde en slik bok du kunne få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke på første kontrollen, men spurte neste gang jeg var der, og da fikk jeg :o) Han hadde bare glemt det. Spør neste gang du, eller slå på tråden så får du sikkert komme innom og få en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første kontroll på sykehuset, der fikk jeg ingenting, men det er vel ikke vanlig at dem gir ut sånt heller.

Jobber på legekontor så jeg har tatt den med herfra - jeg ville jo fått den på kontroll hos jordmor når jeg skal dit uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...