Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Har det ikke slått noen herinne at termin KAN være feil da? Stakkars babyer som skal igjennom sure leie mødre, som stresser og styrer værre for å få ut ungene før de er helt klare for det...med sex, mat og tårers gnisser. Skjønner man kan bli litt utålmodig, men hvor skal grensen gå liksom? tenk på den lille, og ikke så mye på hvor lei du er. Den trenger jo å være derinne sålenge den trenger det...selv om man har fått termin feks den 11, kan det jo være feil! Alle mine fødsler har startet av seg selv, og jeg har ALDRI vært så lei som mange beskriver. Jeg føler det er litt typisk dagens kvinner: får panikk når ting ikke går som dere vil, og når man planlegger ting og det ikke går som planlagt...litt bortskjemte kanskje?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Så hvorfor i all verden blir en i det hele tatt satt i gang av helsepersonell på føden da? Hvis det er slik at ungen kan bli der til den kommer av seg selv? Og forresten, har DU noen gang gått overtid?? Tviler på det ut i fra det du skriver...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Er vel ikke noe galt i å ha sex vel? Jeg er veldig lei jeg også, men det eneste jeg gjør er å ha sex. Styrer ikke på med noen annen form for "igangsetting". Og dessuten ville jeg nok hatt sex frem til fødsel uansett om det liksom skal hjelpe eller ikke. Det er naturlig for meg og min kjære...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Hvis dere har barn fra før, skjønner jeg ikke hvorfor dere stresser. Da vet dere kanskje, at en heller bør bruke de siste ukene til å hvile så mye som mulig...og ikke stresse med å få ut babyen. Det blir nok kos, og det blir nok slit, og jeg skjønner heller ikke hvorfor en skal stresse så voldsomt for å få en baby ut en dag eller ei uke før den kommer av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 er det jeg mener! Sex hadde jeg også, men jeg snakker om det stresset man utsetter seg selv og ikke minst den lille for...:)ikke bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå