Gå til innhold

Hjemme alene... -kjedelig...

Anbefalte innlegg

Samboeren min er på lutefiskmiddag i dag og jeg er hjemme alene. Kjedelig... Unner han en kveld ute for det er faktisk bare tredje gangen han er ute "alene" så lenge jeg har vært gravid. Dessuten er dette siste helgen før han ikke får lov mer... Hi hi... (Jammen nærmer det seg baby i huset...) Men jeg kjeder meg... Har sett Skal vi danse men nå visste jeg ikke hva jeg skulle finne på så det ble litt BIM-ing... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7129041-hjemme-alene-kjedelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemme alene jeg også... godt vi har bim sier jeg!! Samboer ville ikke drikke noe så han kommer vel hjem når de andre begynner med skitpraten kan jeg tenke meg:-) Sa jeg kunne kjøre ham så han fikk ta seg et par øl, men han ville ikke det. Er ikke så veldig hysterisk for at han drikker litt- tenker at om det skulle skje noe så får vi ta en taxi til sykehuset eller få svigers til å kjøre oss. Bare han ikke er full! Men han har ikke nerver til sånt:-) He he, bra han er samvittighetsfull, da...

Jeg er også alene hjemme. Ligger med 39 i feber og halsbetennelse jeg da:( + at kynnerene mine er så vonde at det ikke er lett å skulle ligge stille å slappe av.

Synes litt synd på meg selv;-)

Typen er ute og spiser med kompiser..skulle ønske han kunne være hjemme og pleie meg..sukk!

Syteklem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...