Gjest Skrevet 17. november 2006 #1 Del Skrevet 17. november 2006 Hei jenter! Har dere kjøpt vogn enda? Jeg er så veldig i tvil om hva slags vogn jeg skal velge, jeg.. Har ikke lyst til å bruke tusenvis av kroner heller, så brukt er et alternativ:) Men hva er mest fornuftig for oss som får bebbis i februar? Trenger tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 17. november 2006 #2 Del Skrevet 17. november 2006 Vi har kjøpt vogn.. Basson kombi vogn.. Faktisk såvidt brukt, men d kan ikke sees engang, så er veldig fornøyd der.. Under halv pris er ikke galt d Kombivogn er jo uansett greit da, den kan man jo ha så lenge de bruker vogn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmam Skrevet 17. november 2006 #3 Del Skrevet 17. november 2006 har kjøpt Brio Kombi vogn! Tror jeg blir veldig fornøyd med den.. AHr hørt masse skryt! Og den er god å trille og man kan ha den leeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haydihåw Skrevet 18. november 2006 #4 Del Skrevet 18. november 2006 Har kjøpt emmaljunga edge duo,kjempe fornøyd me den=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 18. november 2006 #5 Del Skrevet 18. november 2006 Hei! Ja, vi har kjøpt vogn - for en god stund siden, faktisk. Kom ganske tilfeldig over en lite brukt Simo kombivogn til bare 1200; på finn.no!! Det var noe sånt vi hadde tenkt oss i utgangspunktet, så når den var så billig... Den har hard, stor bag, er myk og god og trille, og en kraftig sportsdel. Tror vi vil bli kjempefornøyd med den. Den har god plass til dun / lammeskinnspose også, med tanke på temperaturen når den lille kommer. Dessuten er det stor plass under, noe vi synes er viktig. Lykke til med valget:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 18. november 2006 #6 Del Skrevet 18. november 2006 heii!! har kjøpt simo kombi vogna:) alle de butikkene vi var i anbefalte absolutt den vogna. det var den første de nevnte:) og den kan man ha lenge:) også er det jo norsk merke:) hihi.. gleder meg til lange turer!! klem fra, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 18. november 2006 #7 Del Skrevet 18. november 2006 Vi har en gutt fra før av på 17 mnd og til han har jeg teutonia misteral.. Var ikke så veldig fornøyd med kombi løsningen, han vokste ut av bagen når han var 5 mnd... det er litt tildlig syns jeg.. men den er kjempe fin å bruke til han nå... så denne gangen har jeg kjøpt en brukt vogn... men den ser helt ny ut... Svithun.. Kjempe stor bag... passer meg perfekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. november 2006 #8 Del Skrevet 19. november 2006 vi har kjøpt en sort simo duo! blir helt perfekt tror jeg! Emmaljunga vognene er også veldig fine syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 20. november 2006 #9 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har kjøpt simo kombi vogn.. Tror jeg kommer til å bli kjempe fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #10 Del Skrevet 20. november 2006 Har kjøpt freestyle comfort 3xl, syns den virker bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 20. november 2006 #11 Del Skrevet 20. november 2006 Vi ordnet vogn på lørdag og har gått for emmaljunga city cross Utrolig lett og grei vogn, baggen ser veldig liten ut men er faktisk like stor som i de "gamle" emmaljungavognene. Sjekket madrassen og de var omtrent like store:) Tror jeg blir kjempefornøyd med denne jeg Har kun kjøpt understell og baggen, for det er mulig å kjøpe sportsdelen senere, og vet det er mange som ikke bruker sportsdelen noe særlig, men heller kjøper en ny vogn når barnet ikke bruker baggen lenger, så venter og ser litt med den biten Blir ikke så mye utlegg heller på samme tid da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småen og smulan Skrevet 20. november 2006 #12 Del Skrevet 20. november 2006 Klarer ikke å bestemme meg. Det er så mange vogner å velge mellom, og vanskelig å avgjøre hva som passer best til vårt bruk. Det blir nok en kombivogn, kanskje duo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 20. november 2006 #13 Del Skrevet 20. november 2006 vi har kjøpte en brukt emmaljunga edge duo, den er brukt i ca 2 mnd, å d ses ikke i d hele tatt, sparte 2500kr på å handle den brukt på finn.no! Genial vogn til vinterbarn som trenger litt mere klær osv enn vår/sommer/høst barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathy26 Skrevet 26. november 2006 #14 Del Skrevet 26. november 2006 Anbefaler på det sterkeste å kjøpe simo komi vogn.. denne er garantert like fin etter brukt av to barn og du kan da selge den til halv pris.. Jeg har kjøpt ny til begge mine barn og venter nå nr tre er i uke 27 som skal bruke den vi kjøpte i 2003 den er like fin bare vasket alle løse deler i vaskemaskin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kromis Skrevet 26. november 2006 #15 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har kjøpt brio Kombivogn 2007 mod til 3990 kr. Hadde egentlig tenkt på simo bagvogn som venninnen min skulle selge, men så ble hun gravid på nytt... Synes Briovogna er fin, og den virker komfortabel å trille. Det er også plass til lammeskinsposen vi kjøpte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. november 2006 #16 Del Skrevet 27. november 2006 Har bestillt Emmaljunga duo edge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 boys & now pink Skrevet 27. november 2006 #17 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har kjøpt vogn. Jeg kjøpte brukt. Det er en troll duo vogn og den ser så ubrukt ut at det ser ut som de har hatt den på pynt. hehe. Jeg betalte 2200 og det var inkludert et tøft bilsete med regntrekk. (hihi) Lykke til med valget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 27. november 2006 #18 Del Skrevet 27. november 2006 Jepp. Var å henta den idag. Simo kombivogn til kr 3999,- på Barnas hus. Den er kjempefin. Trillet den hjem jeg da siden jeg ikke har førerkort enda. Følte meg litt dum der jeg gikk med min tomme barnevogn. Men bare jeg som så at det ikke var baby oppi :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wirre;o) Skrevet 27. november 2006 #19 Del Skrevet 27. november 2006 har kjøpt ett sånt bilsete med vognunderstell til, der det fulgte med sportstrille. det kostet tilsammen 4500. fra bebe comfort. har fått silvercross-vogn av mamma og pappa. den er stor, og vil passe også neste vinter, noe jeg syntes var viktig. kan ikke forlange at en ettåring skal sitte i trille alt da, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå