Gå til innhold

jeg fikk posetiv el test den 10 og 11 nov,,ikm om en uke,men ingen symtomer..kjenner litt stikkninger nederst til venstre under trusekanten...pleier alle å ha symtomer før ikm?

Anbefalte innlegg

jeg hadde sidt mens den 27.okt,,,og hadde el den 10 og 11 november,for en uke siden..jeg kan ikke si å merke noen ting,men av og til litt bobler/stikkninger i magen..er det normalt å ha symtomer før ikm?

klem

Fortsetter under...

Vi "tror" vi har det ihvertfall! :) neida, det er nok like mange som har det som de som ikke har det. neste uke tror jeg kanskje at vi merker de tydeligere.

Jeg hadde el samme dagene som deg og føler at jeg tisser litt mer, magen oppblåst, kjenner stikningene som du har, jeg kaller de murringer, men brystene er ikke såre eller hovne (selv om jeg fikk melk ut av de her i sted, men som viste seg å ikke ha noe med graviditet å¨køre, men et hormon, har født før) - også er jeg litt irritert av og til, lavt blodsukker :)

Men slapp helt av, symptomene kan komme mer om noen dager, og kommer de ikke, kan du være gravid uansett - deilig å ikke ha for mye "vondt" som kvalme etc!

Når skal du teste da?

tenkte å teste fredag om en uke jeg...er vell ikke vits å ta mange negative tester,,får håpe det kommer en posetiv til slutt:)

lykke til:) gi beskjed oom du er gravid eller når du tster da:)

Klabert! :) :)

Kommer til å lage ny tråd her på tirsdag med testresultater for el test jentene 10/11 nov - jeg begynner å teste da, men det er sikker flere som vil vente :)

Jeg fikk positiv gravidtest på torsdag.. Nå er jeg 6 dgr over ikm, og har så og si ingen symptomer.. Har heller ikke hatt d.. Trodde nå hvertfall jeg skulle hatt ømme pupper.. men d kommer vel snart går jeg utifra..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...