Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 ja.... jeg elseker min mann, kunne ikke tenkt meg noen andre. når jeg er fra han, savner jeg han, og tenker på han hele tiden. men.... jeg har ikke lyst på han, og når vi har sex, som egentlig er ganske kjedelig, blir jeg nesten ikke tent. han klarer ikke få meg opphisset, jeg må gjøre mye selv..... når jeg tenker tilbake, så har min eks, og en jeg hadde ett seksuelt forhold til, før jeg traff min kjære, da var jeg alltid kåt og hadde vill sex... men jeg savner overhode ingen av de. men jeg savner og kunne bli opphisset, og ha kjempe lyst. det har ik noe med å gjøre jeg er gravid, det var sånn føre det også. fler som har det sånn? jeg elsker min mann, og gleder meg til vi blir foreldre... men jeg bekymrer meg for det seksuelle
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Kan kanskje si at jeg har det som du. Har heller ikke så lyst lenger. Før hadde jeg alltid lyst. Innimellom kommer det jo, men det er lenge mellom de gangene. Jeg husker tilbake til min ex og da hadde jeg mye lyst i begynnelsen og så samme som nå. Jeg vil kanskje tro at det er det som er normalt for meg og at jeg må "kjempe" litt for den store lysten. vet ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå