Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Jeg fødte for snart 3 mnd siden, helt ukomplisert, mistet nesten ikke noe blod. Men jeg er blitt så utrolig svimmel! synes egentlig bare det blir verre og verre. Jeg drikker masse vann, har sjekket HB og den er kjempefin,. Litt lavt på folat. Kan folatmangel gi svimmelhet? I begynnelsen var det spesielt når jeg reiste meg opp, da så jeg hvite prikker overalt, men nå kan jeg føle at jeg nesten svimer av bare jeg sitter her ved maskina. Sover lite og er ekstremt støl i rygg og nakke, bare så det er sagt. Hva annet kan det være?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 lavt blodtrykk? eller iallefall fallende BT når du reiser deg ol?
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Hei Legen min sa det var VELDIG vanlig å få etter fødsel. Selv fikk jeg det to måneder etter fødsel. Helt ekstremt.... Snuppa er nå 7,5mnd og det er der fortsatt. Blitt mye bedre da. Alle mine prøver var og helt fine. Legen min mener det er en blanding av stress (mye ansvar osv) og den kostante løftingen. Jeg løfter ikke på ungen mye jeg altså, men det er opp og ned av vogna, inn og ut av bil osv... Stiv i nakken jeg og. Hadde masse låsninger i rygg og nakke. Dette presser på nerver, som igjen kan gi svimmelhet, hodepine osv.... Så det er nok absolutt ikke farlig. At du sier du er støl i rygg og nakke er nok svaret!
Kristin og lillemor Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Det er 6 uker siden jeg fødte, og er kjempe svimmel. Er også velig stiv i nakke og skuldre. vært hos kiropraktor, det hjalp litt, men har en legetime også. Tror det nye ansvaret, stress og lite søvn er mye av årsakene til at vi blir svimmel..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 på grunn av stivhet i nakke sikkert! jeg har hatt det sånn leeeeeeenge nå.... 9 måneder.... konstant svimmel.... stiv i rygg, nakke, skuldrer... med mange låsninger... så jeg skal ha minst 20 behandlinger med fysioterapeut sa legen min....
*Lilly* Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 dette er som å lese et innlegg fra mef selv..har det på akkyrat samme måte..går rundt i en evig svime og er nesten redd jeg swkal svime av..har kjempe vondt i rygg nakke og armer...veldig deilig å lese at andre også har det sånn, da er det sikkert bare helt normalt..men likevel veldig slitsomt..håper det går over snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå