Expat Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Kaia var 17-18mnd før hun virkelig gikk, og nå er hun nittenogenhalv og sto her og gikk opp på tå og klappet i hender... Kjempestolt selv!
Torpekjærringa Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Regner med at snuppa mi går rundt den alderen hun også.... noen folk blir skikkelig sjokkerte når de hører at hun ikke går ennå ( 16 mnd) og mener på at jeg må få henne til fysioterapeut.... men neida..... hun skal få lov å bestemme tempo selv! Søsteren var kjempetidlig, før 1 år - men snuppa her er nok en helt annen type ( liker å ta ting med ro ;o)) Blir hun 2 år - og ikke går - da skal jeg søke "hjelp" ;o)
Mom2Two Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Minsta mi har akkurat begynt å gå, hun er snart 18 mnd!!! Jeg gidder ikke henge meg opp i dette hysteriet, jeg. De går når de er klare for det:-)
Gjest Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Jenta mi tok sine første skritt når hun var 16mnd og gikk når hun var 17 mnd. Det er bare så synd vi ikke hører noe fra "alle" oss som har barn som ikke går når de er 1 år. Det er faktisk ganske mange av oss. Jenta mi tok alt i sitt tempo og vi så tydelig at hun hadde kontroll, hun ville bare ikke før hun ble 16-17 mnd. Jeg forstår ikke hvorfor så mange skal stresse og mase over noe som kommer når barnet er klar og vil det selv.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Hallais Gutten vår er drøye 15 måneder. Han løper etter Briovogna, har gjort det siden i sommer!!! Han går godt når han kan holde seg i møbler og vegger, eller en finger. Han står uten å holde seg, og kan godt lempe på leker og vogna, MEN han slipper seg ikke for å gå! Ikke snakk om... Da er det rett ned på knærne! Pussig. Ser ut som om han er stø nok, sterk har han vært lenge. Han er bare ikke TRYGG. Har vært sånn i bortimot 2 måneder. Og om han holder på sånn et par måneder til, så er det hellt OK. De må jo føle seg trygge...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Nå er ikke Luke mer enn litt over 12 mnd,men regner ikke med at han går før om lenge.På barselgruppa så er det 2 stykker som allerede går (han ene løper faktisk!!!) Jeg har det IKKE travelt:O) Selv gikk jeg da jeg var 9 mnd,så Luken min har ikke det etter mor si hvertfall:O)
Twig Skrevet 18. november 2006 #8 Skrevet 18. november 2006 tar vel ikke langt tiden før mi går.. ho står alene, men å skritte er litt skummelt enda
Gothic Skrevet 19. november 2006 #9 Skrevet 19. november 2006 Lillemann her gikk ikke før han var 18 mnd, og ,jeg ble skikkelig lei av ymse kommentarer fra "besserwissere". Lillemann har alltid vært sein med det meste, og i starten som førstegangsmamma bekymret dette meg. Kan ,faktisk være ganske sårende også! Men jeg har nå skjønt at Lillemann følger sitt eget tempo,og det gjør ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå