Gå til innhold

Symptomer som kommer og går!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei =)

Mine pupper er også ømme noen dager, og ikke ømme andre dager. Blir litt forvirra av det jeg..Har ganske hard mage, og litt luft.. Men jeg føler meg ikke mye gravid. Glemmer det ofte..Siden jeg ikke merker noe særlig til det.

Men vi burde kanskje bare være glade for at vi ikke er kvalme og sånn?? =)

Hei

Jeg har begynt å bekymre meg litt, for jeg har nesten ikke hatt noen plager så langt i dette svangerskapet. Det kommer og går veldig.... egentlig er det bare nedsatt matlyst, litt hodepine, ikke ømme pupper, vet ikke om det kan skyldes at jeg fortsatt ammer?? Og tidvis en litt kvalm følelse.... men det er liksom ikke sterkt .....

Man skal jo være glad til, men det er godt å høre at det er andre også som er så heldige......

Jeg tror vi er en del som ikke har saerlig med symptomer - det kan da ikke vaere noe "galt" med oss alle sammen :-)) Jeg bekymrer meg ogsaa (kanskje jeg bare har droemt at jeg testet positivt? Kanskje er jeg blitt gal til sist?) men jeg nekter aa tro at dette baerer gale veien. Vi burde bare glede oss over aa ikke vaere plaget enn saa lenge... Enig?

Ja det er sant!!Godt å slippe den verste kvalmen.

Jeg skal til legen på mandag..vanlig time for blodprøver osv.Skal spørre om jeg kan få tidlig ultralyd..godt å få vite at alt er som det skal..hadde en spontan abort for noen år siden som fortsatt sitter i tankene.

Ja, alltid fint aa sjekke selvfolgelig. Jeg skal paa legetime foerst i desember, og tar en tidlig UL dagen etterpaa (den tar jeg privat da). Det er lenge aa vente paa legetime men sannsynligvis er den dagen her fortere enn man hadde trodd. Jeg fikk i hvert fall ikke time foer dessverre.

Annonse

Ja, er det ikke rart hvordan vi ønsker oss symptomer? Selv har jeg bare ømme bryst men til gjengjeld er dette ikke noe som kommer og går, det er konstant. Og så er jeg trøttere enn vanlig. Men det er akkurat som om man ikke er ordentlig gravid om man ikke er kvalm. Merkelig at det er sånn. Vi ER jo bare heldige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...