Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Hun er 11 måneder. Vi har stellebord på badekaret, men nå skal hun bare snu seg fra ryggen og over på magen, og hun raser og vrir seg og går opp i bro. Synes det er så greit å ha henne der når jeg vasker henne ol, men, nå går det snart ikke lenger. Er redd hun detter ned i badekaret, Gud forby. Hvor og hvordan steller du din 11 månting? PS: Hun greier ikke stå altså, ikke når hun holder seg til noe heller.
Blomman Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 min er 10 mnd..... snurrer rundt som en villmann på stellebordet. Blir en kjapp vask og på med bleia igjen. Resten av klærne tar vi på etterpå på fanget. Hvis han får noe drive med på stellebordet går det litt bedre - lokket til q - tipsene el et eler annet .....
WP-TLogPeanut Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Har akkurat samma problemet med mi tuppe , snart 9 mnd Lurer på å hive ut hele stellebordet ..tryggere å ha hu på stellematte i gulvet nå tror jeg :s
Pigen. Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Jenten vår er 8 mnd. Hun begynte med dette da hun var 7 mnd. Mareritt å stelle henne. Har blitt til at jeg har kjøpt up & go bleier som jeg kan dra på når jeg har fått vasket henne. Da kan jeg dra den inn på bena og så løfter jeg henne opp så hun har bena på stellebordet og holder meg rundt halsen, så drar jeg den på henne som en truse. Hun ligger ikke lenge nok i ro til at jeg får på henne skikkelig de andre bleiene. Da blir det bare sånt 1 baluba. Bruker vanlige om natten, så det er en kamp å få de på...Er livredd for at hun skal ende opp på gulvet (selv om jeg aldri går i fra henne der.) , så klærne tar jeg på henne når hun er på fanget.
Expat Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Tre alternativer så vidt jeg ser det: Sikkerhetssele (det finnes!) Matte på gulvet (som noen sa) Noe kjempeinteressant over stellebordet (har hørt om noen som hadde en kjempeedderkopp i en lang fjær fra taket) Boingboing...
MammisOgTøffer`n Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Jeg har stellematta på gulvet og han er 6 mnd:) Men føler det er tryggere jeg, da får vi kost oss litt også...selv om han er en kålmark,hehe:)
WWJD Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 hehe syns du har vært heldig jeg, som har fått stelle i ro og fred i 11 mnd! Gutten min begynte slik da han var 7 mnd han;o) Må alltid ha noe nytt og spennende han kan holde og se på mens jeg skifter bleie. Klærne tar jeg av og på enten mens han står eller sitter på fanget. Det er mye lettere om jeg får hjelp av en som kan stå over han og snakke og holde han...
Mathoka Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Da må jeg si du har vært heldig, for sånn har gutten min vært siden han var 3 mnd og begynte å snurre...helt umulig å få til å ligge på ryggen...vi har snudd og snudd, lokket med leker for å distrahere, noen ganger har det vært umulig å bare være èn med stellet (takk og lov for up&go...). Vi har til tider flyttet ned på gulvet og tatt stellet der for vi kan ikke gå bort til vasken (en meter fra) for han snurrer jo rundt og krabber fremover så han stuper over kanten...skummelt altså!!! Han er nå 7 mnd...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Her er det også full baluba på stellebordet! Snurrer rundt i ett sett og stanger nesten hodet i flisveggen! Også blir hun skikkelig irritert hvis jeg ikke lar henne få lov å snu seg. Hun er snart 7 mnd..
Gjest Skrevet 17. november 2006 #10 Skrevet 17. november 2006 Byttet til stellematte som jeg har på gulvet når han var 5,5 mnd. Da turde jeg rett og slett ikke ha han på stelleordet lenger. Han kastet seg fra side til side, sterk er han også. Tenkte at plutselig en dag så klarer han å slenge seg til siden og at jeg mister grepet. Så da var det ut å kjøpe stellematte. Bleiene skifter jeg i en fart og påkledningen tar r jeg med han på fanget.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 17. november 2006 #11 Skrevet 17. november 2006 haha,ja tuppa her er akkurat sånn...heeeelt umulig,skal bare snu seg til magen,å nekter å ligge i ro..hun er straks 6mnd:)skummelt ja:/
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #12 Skrevet 18. november 2006 Jøss...... Da har jeg nok vert heldig ja. Utrolig så tidlig deres er. Hmm, kanhende det har sine fordeler med å han ett barn som er litt "sein"...hehe. Men det kom lissom så brått. Hun har vert en engel på stellebordet, og så bare i løpet av noen dager...propell. Men jeg må vel kanskje flytte ned på gulvet. Får ta vasking der, og påkledning på fanget. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå