Gå til innhold

Flere som har null sex-lyst i svangerskapet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt utrolig frustrerende, men jeg har bare ikke lyst på sex i det hele tatt... Vi har vel hatt sex 2 eller 3 ganger siden jeg ble gravid, og jeg er i uke 27....!!!!

Jeg tenker mange ganger at nå skal det skje, men når kvelden kommer er jeg så sliten og trøtt, og bare tanken på sex gjør meg nesten dårlig... :-(

Har ei datter på 2 år og en sambo som jobber mye, men likevel, har bestandig hatt lyst og overskudd før...

Dette er noe som gjør meg veldig trist, og jeg bare lurer på om dette vil bli bedre etter hvert, i verste fall etter at ungen er kommet ut????? (håper jo for all del det)

Velger å være anonym nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har vært inne i en slik laaaaang fase, jeg er nå i uke 22, og det er blitt bedre: ) Det vi fant ut var best for oss var å ha sex på dagtid, eller etter minsten har lagt seg på kvelden! Hadde ikke kjangs å ha sex etter jeg hadde lagt meg, så trøtt å sliten, det var veeldig frustrerende, spesielt for min samboer! Hva med å prøve å ha sex på morgenen eller til andre tider på døgnet når du ikke er så altfor trøtt? Off kjedelig det der, håper det ordner seg snart da!!

Skrevet

Jeg har også null sex-lyst for tiden. Har vært mye plaget av kvalme og er mye trøtt. Bare en klem har vært nok til å gjøre meg kvalm. Dette sliter veldig på forholdet, og mannen min er mildt sagt frustrert! Håper virkelig at det bedrer seg litt utover i graviditeten...

Skrevet

jeg spør meg selv igjen jeg :P hva i hule er sex?? :P hehe.. jo. . sex er grunnen til gullet i magen :P men etter jeg ble gravid?? au.. men har funnet ut at vi ksal røve igjen etetrhvrt... kan jo ikke gå på mangel heller :P

litt dårlig samvittighet overnfor sambo da.. for jeg vil jo, men samtidig vet jeg at det er vondt.. spurte lege hvorfro det ar det, og det kunne ha noe med slimhinnene gjøre.. men ssambo er tålmodig. :)

hhi.. uff.. kanskje detaljert detta.. :P

men er litt rett fram av meg

Skrevet

enig...jeg har ikke sexlyst...men er nok fordi det gjør vondt..det er så trangt...huff asså..savner det..!!men jeg drømmer om sex hele tiden da..med samboer..

jo,vi hadde sex her om dagen..var mye bedre med bakfra stilling...(litt mye detaljer) hehe..men det var bedre for meg hvertfall...

Skrevet

Enig i du:-) hadde det ikke her om dagen da:-D, men drømmer om det å savner det. men har ikke lyst liksom...

Skrevet

ja, var det vi prvde og.. men bakfra ble vondt! ikke vet jeg hvorfor :P

Skrevet

Lite lyst i alle fall.. Vi har vel sex 2 ganger i mnd nå.. Utrolig kjedelig, men sånn er det.. Ikke gøy å tvinge seg selv heller.. Mannen er utrolig tolmodig og forståelsesfull, så vi koser når jeg har fått lyst eller når mannen har fått meg til å få lyst,, hehee

Skrevet

Null sex-lyst her og! Hatt et par våte drømmer :-) men klarer ikke i det virkelige liv. Kvalm, trøtt og sliten! Samboer blir sur og frustert, og det eneste jeg tenker på er hvordan jeg skal klare å unngå sex i 5,5 mnd til! Grrrrr... Blitt litt krangling rundt det, faktisk. Har en viril samboer, kjekt når vi skulle lage dette barnet, men nå...............

Stakkars, stakkars sambo'en min ............ og stakkars meg (litt)

Har hørt at sex faktisk blir bedre etter fødselen enn før!

Lys i enden av tunnelen !!!!!

Skrevet

vel...æ har det veldi opp og ned...skuffa jo sef min elskede veldi....men har liksom ikkje så løst...han e slitn og kjæm fra jobb utpå ettermiddagen også...

men når man først kjæm igang så bi æ så veldi veldi våt og kåt...og dt går då altfor fort...e meir øm og sånt nedente...så dt kan ikkje var så veldi lenge evt når dt skjer...:P

Skrevet

hei!

ja, her er det null lyst, her også... huff, kjedelige greier, men har en veldig snill og forståelsesfull kjæreste. :) selv om han blir litt frustrert innimellom. vi prøver litt da, men det er ikke det samme for meg lenger. håper det endrer seg snart!

Skrevet

Hva er sex... Har ikke hatt sex siden i april...

Skrevet

Har ikke hatt sex på 2 mnd, er 3 mnd på vei... Har vært kvalm og elendig så det forklarer det fra min side i alle fall. Utover i sv. skapet vil nok mannen ikke, han synes det blir for "nært babyen", og det må jeg respektere. Men av erfaring etter sist fødsel vet jeg at vi kommer til å ta det opp igjen når vi får overskudd. Så jeg er ikke bekymret. Men regner med at det blir noe mer sex før magen blir for stor nå når kvalmen er i ferd med å gi seg.

Skrevet

meg å, finnes ikke lyst, men blir jo til at jeg blir med for hans skyld inni mellom, men blir ikke så ofte lengre, litt vondt og kjett når man ikke er så lysten, men håper at det går over. vil jo gjerne, men uff, synes synd på sambo. min, er vel ikke akurat så gøy for han heller. men vi får holde ut. tenke på hva som kommer og at lysten mest antagelig kommer tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...