Gå til innhold

Nå har vi avtalt knulling klokka 20.30!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så får vi se om det skjer noe. Har hatt sex annenhver dag i over en uke nå men men. Ikke mange dagene til termin.

Flere som har avtale i kveld???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, det er jo i hvertfall den perfekte dagen! I dag er det freda`n!;)

Skrevet

ikke noe hanking her idag.. har falt på isen idag, å flakset da ned en trapp, å trodde jeg skulle bli knust... så hoftene virker ikke.. er i full modning nå, så klarer ikke det nå.. rier....

Skrevet

Ble det no knulling, hahahahahahah......

Skrevet

Hysj! kanskje dem ikke er ferdig enda.hohoho

Skrevet

Ja nå har jeg knullet og sitter her med menssmerter nederst i magen. Har vel ikke så store forhåpninger, men deilig var det iallefall!!!

Skrevet

Så bra da, får håpe det kan skje noe....Men aldri så galt, at det ikke er godt for noe:o)

Lykke til...

Skrevet

Ønsket jeg hadde hatt en smule lyst...kjenner ingen steder at jeg vil for tida...mens sambo prøver seg stadig vekk...Blir jo aldri noe på han stakkar..

Skrevet

lysta her er borte vekk.. så har ikke vært noe action her på sikkert 2 uker.. men like greit når lysta ikke er der egentlig ;)

Skrevet

Sjarmerende måte å formulere seg på... hehe... Og veldig romanstisk å sette et klokkeslett...

Her blir det nok ikke noe i kveld, føler meg ikke veldig attraktiv, dessuten klarer jeg nesten ikke gå pga bekkenet, langt mindre akrobatikk på soverommet.

Skrevet

Mange som titter innom når formuleringene blir en smule på kanten. Det var jeg som la ut tråden her og jeg kan ærlig innrømme at jeg ikke liker ordet "knulle", men hva gjør man ikke for litt oppmerksomhet? hehe! Innlegget er iallefall sant. Og klokkeslettet bunner ut i at min kjære skulle se noe ferdig på tv før vi kunne hoppe i høyet. Dessuten måtte vi gjøre noe før vår tå år gamle sønn våkner og skal opp i vår seng. Og mens jeg ventet så skrev jeg altså inn her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...