Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 ...så får vi se om det skjer noe. Har hatt sex annenhver dag i over en uke nå men men. Ikke mange dagene til termin. Flere som har avtale i kveld???
Gjest Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Hehe, nei, men blir nok noe på meg likevel.
angel-not Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 He he, det er jo i hvertfall den perfekte dagen! I dag er det freda`n!
Gjest Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 ikke noe hanking her idag.. har falt på isen idag, å flakset da ned en trapp, å trodde jeg skulle bli knust... så hoftene virker ikke.. er i full modning nå, så klarer ikke det nå.. rier....
guttemamman:) Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Ble det no knulling, hahahahahahah......
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Hysj! kanskje dem ikke er ferdig enda.hohoho
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Ja nå har jeg knullet og sitter her med menssmerter nederst i magen. Har vel ikke så store forhåpninger, men deilig var det iallefall!!!
guttemamman:) Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Så bra da, får håpe det kan skje noe....Men aldri så galt, at det ikke er godt for noe:o) Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Ønsket jeg hadde hatt en smule lyst...kjenner ingen steder at jeg vil for tida...mens sambo prøver seg stadig vekk...Blir jo aldri noe på han stakkar..
Gjest Skrevet 17. november 2006 #10 Skrevet 17. november 2006 lysta her er borte vekk.. så har ikke vært noe action her på sikkert 2 uker.. men like greit når lysta ikke er der egentlig
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #11 Skrevet 17. november 2006 Sjarmerende måte å formulere seg på... hehe... Og veldig romanstisk å sette et klokkeslett... Her blir det nok ikke noe i kveld, føler meg ikke veldig attraktiv, dessuten klarer jeg nesten ikke gå pga bekkenet, langt mindre akrobatikk på soverommet.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #12 Skrevet 17. november 2006 Mange som titter innom når formuleringene blir en smule på kanten. Det var jeg som la ut tråden her og jeg kan ærlig innrømme at jeg ikke liker ordet "knulle", men hva gjør man ikke for litt oppmerksomhet? hehe! Innlegget er iallefall sant. Og klokkeslettet bunner ut i at min kjære skulle se noe ferdig på tv før vi kunne hoppe i høyet. Dessuten måtte vi gjøre noe før vår tå år gamle sønn våkner og skal opp i vår seng. Og mens jeg ventet så skrev jeg altså inn her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå