Brumm Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Var hos gyn idag, og hadde 7-8 eggposer på hver side!!! Var ca 7-8mm. Så han var veldig optimistisk!!! Det var godt å høre:o) Selv om jeg ikke klarer å være super optimistisk, vet jo hva som har skjedd tidligere... Har jo blitt noen forsøk nå... Men jeg er optimistisk og er veldig spent:o) Håper denne korte stimuleringen kan gjøre det som skal til!!!!!!!! Skal tilbake på ul på man 1630. Håper det går denne gangen:o) klemmer fra meg
UngVoksen-over termin Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Jaaa!! Så bra da!! Det er jo mange eggposer det! Forhåpentligvis finner de noe i alle!!! Ååå så spennende!! Varm klem fra
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Hei Brumm! Så flott at alt så bra ut på UL. 7 - 8 eggposer på hver side høres jo helt perfekt ut! Tvi-tvi fram til mandag, håper du få grønt lys for uttak da:-) Klemmmmm
*Lenn* :-)) Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Jeg tenker på deg vennen og krysser alt som krysses kan ) 2007-babyer skal bli tingen!!! P O S I T I V E T A N K E R!!!!!*******************************' "Snakkes" på mandag!!?? (msn....?;o)) Fortsatt god helg ) Klemmer i fleng fra
finetine Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Så glad jeg blir for din skyld Brumm!!! 7-8 poser på hver side må jo være superlovende:o) Krysser det som krysses kanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Dette fortjener du bare så sinnsykt!!!!!!!! Lykke, lykke til!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå