Gå til innhold

Sukker i urinen...noen fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sann;) Jeg er 24 uker på vei. var hos jordmor for litt siden, og da var det plutselig litt sukker å spore i urinprøven min. Er slank, og har ingen i familien med sukkersyke, så skulle ikke være noen fare sånn sett. Men ble nå litt bekymret da... Hadde ikke drukket eller spist noe spesielt sukkerholdig rett før. Noen andre av dere der ute som har erfart å fått påvist sukker i urinen uten at det har vist seg å være noe galt? Vil ikke ha en "sukker-baby" liksom.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før svangeskapet hadde jeg sukker i urinen, var til mange kontroller på sykehuset osv. Skikkelig stress, og så var det ingenting. Bare noe jeg hadde spist dagen før eller noe...

Skrevet

Jøye meg; så kjipt med så mye pes for ingenting. Synes av og til noen jordmødrene kanskje hauser oss opp litt mer enn nødvendig. Man er jo sårbar og engstelig i denne perioden da...Skal ikke mye til for å bli bekymret;) Var ungen din forresten normalvektig når hun/han ble født da?

Skrevet

Den er ikke født enda, så det gjenstår å se :)

Skrevet

Hei... Jeg er gravid nå med min nr. 3 og har hatt sukker i urinen i mer eller mindre grad ved mange av svangerskapskontrollene jeg har vært på i alle mine graviditeter. Nå er jeg også diabetiker, så det har vel også litt å si i forhold til dette. Men hos alle er det slik at nyrene slipper sukker lettere gjennom når en er gravid enn ellers. Etter hva legene har sagt til meg, er ikke det å ha litt sukker i urinen farlig, og mine to første barn er født med normal vekt, 3610 g og 3800 g. Vil med dette si at jeg ikke tror du har noen grunn til å bekymre deg for å få noen "sukker-baby". Lykke til videre!

Skrevet

Takk for tilbakemelding Keiko ( kul nick, he-he). Lykke til du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...