jeje nr2 har kommet:) Skrevet 17. november 2006 #1 Del Skrevet 17. november 2006 Hvordan er der med dere jenter?? Jobber derre fortsatt?? Jobber selv ca 100% stilling ved sykehjem jeg, begynner å bli litt tungt.. Hardt å jobbe dag, kveld og helg om hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 17. november 2006 #2 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har vært 40% sykemeldt en liten stund, men nå ser det ut til at jeg blir fullt sykemeldt resten.. Jobber som frisør, så er full fart hele dagen! Har mest lyst å jobbe mye lenger, men må jo lytte til kroppen å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmam Skrevet 17. november 2006 #3 Del Skrevet 17. november 2006 Jobber som sykepleier 100%i hjemmesykepleien jeg.. Merker det begynner å bli tungt og slitsomt nå..Er helt gåen når dagen/kvelden er over.. Skal til legen til mandag.. så får høre hva han syntes.. Jeg hadde igrunn syntes det hadde vær deilig å bli sykemeldt for en liiiten periode ihvertfall for å kunne slappe av med god samvittighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 17. november 2006 #4 Del Skrevet 17. november 2006 Skulle veldig veldig gjerne jobbet, men etter et fall på jobb "nekter" sjefen meg å komme tilbake og legen min er helt enig med han:( Var allerede begynt å få bekkenløsning, og da hjalp det ikke akkurat at jeg falt så salig rett på ræv som det er mulig. Skikkelig smell i korsryggen og bekkenet Så nå går jeg på svangerskapspenger og er hjemmeværende og holder på å gå på veggene av det!!! Men men.. tiden fyker nå heldigvis avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå