Nybaktmamma Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Hei, Vi vurderer nå å kjøpe en junior seng til min sønn som er to år om 2 uker. Vi har tenkt å kjøpe en seng fra Ikea og da trenger vi en madrass på 160 x 70. Jeg har noen spørsmål som jeg håper dere kan svare på. 1. Hvilken madrass er best? Springfjær eller polyetermadrass? eller skummadrass? 2.Har noen erfaring med Ikea sine barnamadrasser? Hva synes dere om dem? 3. Må jeg kjøpe madrass på Ikea eller finess det madrasser på størrelsen 160 x 70 på andre butikker og. Blir veldig takknemlig om dere svare meg :-) mvh
kat Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 vi kjøpte seng på skeidar og der sa de at når barnet var så lite så var de så lette at det ville gå kjempe fint med en skumgummimadrass foreløpig og heller investere i en dyrere og bedre madrass etterhvert som barnet vokser. har fungert kjempe fint her hvertfall. madrasser i denne størrelsen har de vel i alle butikker hvor de selger senger så,vidt jeg vet
Nybaktmamma Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2006 Takk for svar Kat :-) Er det ingen andre som vil dele erfaringen. Jeg håper at noen som har en seng fra Ikea samt madrass kan svare til meg :-)
tuppemor-75 Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 vu har kjøpt springfjærmadrass på Ikea, de er nokså rimlige. koster rundt 300-500 kr. vi er godt fornøyd med den modellen som vi kjøpte på Ikea, og vesla elsker sin stooore seng! vi kikket litt rundt, og det er flere butikker som ikke selger madrasser i str. 160x70cm. på Living hadde de bla. ikke. der hadde de heller ikke laken til denne typen madrasser. vi kjøpte både seng, madrass og laken på Ikea, dyne og pute kjøpte vi på living, da de har standard målene på disse.
tutta77 Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Vi har akkurat kjøpt stor jente seng til vår 2 åring... og er kjeeempe fornøyde! vi kjøpte hensvik senga fra ikea som er 160*70.. og vi kjøpte madrassen der og i samme str. men vi kjøpte springfjær.. med overmadrass... madrassen kosta 445,- og overmadrassen kosta 185,-... og vi er suuuuper fornøyde med det !! og madrasser dyne og puter man kjøper på ikea finnes ingen andre steder... dumt med dyne målene.. så vi kjøpte junior dyne på prinsess...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå