Gå til innhold

Vekten står stille...

Anbefalte innlegg

Heisann

Var på kontroll i går, og jordmor var ikke imponert over at jeg ikke har lagt på meg noe siden forrige kontroll for en måned siden. Har gått 40% sykmeldt på andre uken nå, men fikk klar beskjed om at jeg muligens trengte mer. Hun mente at det er tydelig at det ikke holdt siden vekten står stille... og det er jo sant, sliter meg ut og går ofte overtid de dagene jeg faktisk var på jobb disse ukene.

Så nå er jeg altså 100% sykmeldt fra mandag av.... Lurer på hvordan jeg skal få dagene til å gå...

Ja, ja da blir det en tidligere tur inn i kaffe latte land enn forventet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7127653-vekten-st%C3%A5r-stille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker det er mye du kan gjøre hjemme, akkurat som mamma mia-79 nevnte. Det er bedre at du tar vare på deg selv enn slite seg ut på jobb uansett - husk hvor dyrbart det du bærer på er! Også er det jo ikke lenge til desember og da synes hvertfall jeg det er masse hyggelig å gjøre :o)

Jeg har gått sykemeldt i 5 ½ måned (altså siden uke 8 av svangerskapet), og tiden har faktisk gått utrolig fort! Har styrt på med litt flytting og sånn da. Men utover det tatt det med ro og dagene har gått fort som bare det. Tro det eller ei!! Er greit å få gjort husarbeid innimellom, og heller slappe av når man har behov for det. Ellers er julehandelen overstått da :-) Var like greit å begynne tidlig i år, for en kan jo aldri vite med formen i desember...

kaffe latte land er et veldig fint land!=)

trives godt der,så det skal du fram til,og kooose deg i!!!!

lurte også på hvordan dagene skulle gå,da jeg ble 100% sykemeldt,...men de flyr fortsatt!!!BIM er en fin ting:)

vekta skal du ik tenke så mye på,babyen legger nok på seg selv om du ikke gjør det.gikk selv ned 10 kg ved forrige svangerskap,men fødte en flott gutt på nesten 4 kg!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...