Gå til innhold

Bevegelse og spark mot slutten

Anbefalte innlegg

Føler at lillegutt har roet seg en del de siste dagene. Kjenner spark, men ikke like mye som før. Vært hos jordmor i går og i dag (akupunktur) og hjertelyden er veldig fin. Vet dette har vært tatt opp tidligere, men kjenner dere også mindre spark på slutten? Har 16 dager igjen nå.

Er vel egentlig ikke bekymret siden jeg kjenner ham daglig, føler bare at en ikke får så klare svar hos jordmor.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7127550-bevegelse-og-spark-mot-slutten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også kjenner at det er mye roligere og mindre spark i magen. Har også tatt dette opp med jordmor, og hun sier det er normalt... Er heller ikke bekymret, men liker å kjenne mye liv og spark jeg da:) det er så beroligende... har termin 22 des.

jeg har termin 17 desember.. og kjenner bare bevegelser ikke disse vanlige sparkene.. men er deilig og ikke ha så mye spark da.. men blir jo redd om en ikke kjenner så mye.. men han lille her er jo meget aktiv..

19 dager igjen her og synes bare sparkene blir vondere og vondere og hardere og hardere...

Det er knall-ubehagelig når han styrer og flytter seg inni der - hele magen er som en stor levende bolledeig av armer og bein - nesten litt skummelt.

Skulle ønske han ble rolig gitt.

Enig med Bratsj...legen og jordmoren min spør stadig om hun ikke er blitt roligere nå på slutten, men det har hun ikke! Hun er superaktiv og vekker meg stadig om natten for å vri og vende litt på seg. Det blir spennende å se hvordan hun er når hun kommer ut, håper at hun bruker opp trassalderen inni magen og er stille og rolig når hun kommer ut.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...