Gå til innhold

Til den fine, lille gutten min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære lillegutt.

Livet mitt er helt forandret etter at pappa og jeg fikk deg. Jeg har ennå ikke sovet en hel natt etter at du ble født og jeg kan ikke ligge til langt på dag, som jeg pleide. Ikke kan jeg gå ut så mye som før og jeg får ikke vært like mye sammen med vennene mine. Jeg har ikke den samme friheten til å gjøre hva jeg vil lenger og dine behov kommer alltid foran mine egne.

Allikvel er du det mest fantastiske som har skjedd meg noen gang! Allerede fra det øyeblikket du ble født var jeg solgt. Noen ganger sitter jeg bare og ser på deg og kjenner inni meg hvilket vidunder du er. Hver eneste del av deg er helt perfekt i mine øyne. De gode og runde kinnene dine; de myke føttene dine med bittesmå tær og de nydelige hendene dine, som griper ivrig etter alt som befinner seg i nærheten. Den lille munnen din, som former seg så søtt og lager alle slags lyder. Samme hvor trøtt jeg er om morgenen, så smelter et smil fra deg bort all grettenhet. Latteren din er så god å høre på og varmer langt inn i sjelen. Når du gråter ønsker jeg ingenting annet ennå holde deg inntil meg og beskytte deg fra alt som er vondt.

Da du var inne i magen min var jeg så usikker på om jeg kom til å like å være mamma og om jeg ville bli så glad i deg som det en mamma skal være i barnet sitt. Jeg hadde ikke trengt å bekymre meg ett sekund! Du har ikke bare fått en liten bit av hjertet mitt, du har fått hele. Elsker deg sånn, lille venn!

Klem fra mamma :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vidunderlig...Nydelig skrevet :o)

Skrevet

Og klump i halsen. Er det ikke deilig å være mor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...