Gå til innhold

Det kommer MELK nå !!!????

Anbefalte innlegg

hei jenter,

Midtsommer' og jeg snakket nettopp på en tråd om at vi skal teste til uken (hadde siste mesn første dag 28 oktober), så klemmer jeg på brystene (slik jeg gjorde ved første gravidtet) og det kom melkevæske fra begge brystene?????????????

Er det mulig uten å være gravid??? Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7127352-det-kommer-melk-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ha :) jeg fikk litt sjokk her jeg sitter i det store utland og ikke får testet nå.

Væsken er ikke klar, den er virkelig hvit som melk, spennende dette her......tenkte kanskje at slike ting kom fortere i og med at jeg har født før, men det er nok helt vanlig, så det er bare å¨vente :)

Tusen takk for raskt svar Anne-B!

Hei!!

Jeg fikk også hvit væske ut av brystet i forrige pp. Var sikker på at jeg var gravid....men neida....tr kom hun. Leste en plass at kvinner som har ammet før, og andre også kan ha for mye av et eller annet stoff(husker ikke hva det heter).....og derfor denne "melkeproduksjonen". Jeg la også inn et innlegg her inne pga denne hvite væsken under forrige pp....da jeg fikk vite at jeg hadde overproduksjon av ett eller annet.....

Annonse

I lige måde! :) ser at du har ikm bare noen dager etter oss, så det blir spennende å se om det kommer flere august barn i 2007 herfra :)

Dette er min første pp etter å ha født min første for seks år siden og sluttet på pillen i oktober - så treffer det nå har vi jaggu meg flaks! Er innstilt på noen pp runder, men føler det på meg at muligheten er stor for at det har skjedd, men det gjør sikkert alle her :)

Godt å ha dere å skravle med! :)

Ahh! Tusen takk. Jeg har ikke fått påvist for mye prolaktin før, og el kom som bare rakker'n (og for mye av prolaktin skal visst forhindre el) så vi får satse på at det bare var en tilfeldighet at jeg testet puppene... :)

Men det er jo et godt poeng for de som ikke får el da, at de tester dette hormonet som kan stå i veien for el?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...