Gå til innhold

Vogn som egner seg til vinterbruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en trehjuling til min baby på 5mnd. Er veldig fornøyd, men er litt skeptisk til hvordan den vil klare en slik snøvinter som den vi hadde i Oslo nå sist, og vurderer å anskaffe en vintervogn. Hvilken vogn egner seg best for bruk i store snømengder? Jeg går mye tur, mest på asfalt eller grus, men også noe skogsvei. Jeg kjører ikke bil, så den behøver ikke bli liten sammenlagt:-) Noen tips fra erfarne vinter-vognbrukere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har emmaljunga edge duo!!Den er helt suuper på allslags føre:)

Selvfølgelig er den jo litt tung hvis det blir masse snø da,men det blir vel de fleste?

Skrevet

jeg sverger til one tree hill med svingbart fremhjul. trillet den forrige vinter med min datter oppi og med lillebror fremdeles i magen. Hadde ingen problemer, til tross for høygravid mage.

Skrevet

Jeg trillet en TFK Joggster vogn hel vinteren i fjor. Gikk masse turer selv om det var store mengder snø og ofte ubrøytete fortau.....-Men det gikk veldig fint med den vogna som har 3 hjul :)

Skrevet

one tree hill urban er for kald på vinteren

Skrevet

jeg har en teutonia y2k system som jeg skal selge. den egner seg veldig godt på både vinterføre og humpete grusvei. den har store lifthjul med grove spor i, og veldig gode dempere. har 3 andre vogner så derfor må jeg selge en av de:( mannen blir litt gal av at det er så trangt i gangen. du kan få kjøpe den for 2000 om du er rask. send meg en mail om du vil. legger ved en link til annonsen så kan du se den:)

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8842709

Skrevet

det kommer jo helt ann på hva du har oppi vogna... Jeg hadde lanneskinn og voksipose, var mer enn varmt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...