Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei.

lurer på om det er noen av dere som bor i området skedsmokorset/ brånåsen som venter barn rundt januar?? synes det hadde vært så koselig å bli kjent med noen andre i min situasjon da vi flytter til brånåsen i desember!!! koselig å kunne trillet sammen osv.. håper det er noen av dere der ute;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7127229-s%C3%B8ker-tur-vennine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flytter til Rælingen i disse dager, men det er jo ikke helt samme område.... Kom på BIM treff på Barista Strømmen, onsdag 22.11 kl 12 da vel! Husker ikke hvor alle er fra, men mener det er noen fra Skedsmokorset. Uansette er det hyggelig å skravle med andre i samme situasjon :o)

Jeg svarer på denne, jeg...

Jeg var på forrige treff, men får dessverre ikke vært med på dette. Forrige treff var første jeg var på. Man kjøper seg noe å spise/drikke på hvis man ønsker det, så sitter man bare å skravler sammen med de andre som er på treffet :) er veldig hyggelig!

Hvis du går inn på forumet som heter BIM-treff, og finner Akershus på lista der, fins det en tråd der ang. bim-treffet som skal være nå på onsdag 22. kl 12.00. Barista ligger rett ved strømmen storsenter. Det er "nabo" med biblioteket, så hvis du vet hvor det ligger finner du lett fram :)

Du MÅ ikke melde deg på, men det er nok ønskelig at du gjør det, da hun som har satt opp treffet kommer til å ringe for å bestille bord, slik at alle kan få sitteplasser :)

Det er veldig hyggelig på disse treffene ja! Nå har jo rødhette forklart deg hvordan du kan melde deg på og hvor du møter opp - så nå gjenstår det bare å stille opp på neste treff. Tenker det blir om ca. 14 dager...

Har flytta rett over elva ved Rælingsbrua, så det er nærme Lillestrøm. Har foreløpig ikke internett tilgang i det nye hjemmet (er hos mamma nå) så jeg er sjelden på BIM om dagen, men snart er jeg tilbake foran tastaturet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...