Gå til innhold

MMmmmmmmmm!!!!!!! :o)


inzaidaz

Anbefalte innlegg

Jeg bare ELSKER dag 5 og 6 i SD (sykehusdietten)!!!!! Har spist en hel kylling i dag...hehe :oP Nå skal jeg snart ha meg en skål suppe :o) Livet er godt!!

Jeg er bare sååå lykkelig nå for tiden! :o)))))

Fått meg ny leilighet...skolen er kjempe bra og alt er flott!!! :o)

 

Hvordan går det med dere andre da ??

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helloen:)

her går det kjempebra:)eg elsker og de dagene...deilig med kylling ja...hehe...eg bruker og å lage skinkesteik....nammenam det...

koser masse og vekta forsvinner...kan det bli bedre???

nei,no skal eg ete masse clementiner...koser meg med en flaske farris siden det er helg:)))))

stor klem fra meg:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg jukser med litt vin hver helg jeg :oP Er liksom en sånn person som elsker å nyte et glass vin! dA HAR JEG DET KOS ALTSÅ :o) Så det fant jeg ut allerede 1. helg at det kunne jeg ikke gi opp...hehe!

 

Men har skeiet ut MAX denne helga og uka som gikk.....har flyttet å ikke hatt komfyr å lage suppe på og ikke hatt tid å spise osv...så denne uka er liksom litt fiasko da....men har da gått ned 1 kg da :o) bedre enn ingenting :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å se at det går bra med dere og at vekta går nedover. OG vin er godt godt godt!! Jeg "samler opp" sånn at jeg kan drikke noen glass i slengen.. *deilig å bli litt full* hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at dåkker går på sykehusdietten.. ser også det at dåkker spis masse mat/suppe? går det ann,og samtidig gå ned i vekt? spis dåkker så masse dåkker vil,og uansett tidspunkt??

sett å vurder på om at æ ska bynn på denna dietten.. har ca 6-7 kg som skal av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det gjør vi!!! :o) ER DET IKKE FLOTT!!!!!?? Hehe :o)))) ELSKER denne kuren! Vil anbefale deg å prøve en uke så får du se :o) Jeg har tilogmed dratt storebroren min med på lasset....hehe :o) Han også elsker suppen :o) Jeg har gått ned 7 kg på 3 uker ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...