Gå til innhold

Jentene som hadde EL ca 10.november - er dere spente på neste uke? :)

Anbefalte innlegg

Det er jeg! :)

Jeg hadde skikkelige el/gravide symptomer FØR jeg fikk EL den 10, testet med CB tre dager før, ingen utslag, fikk utslag 2 ganger den 10, den 11 testet jeg igjen og fikk ikke utslag - så el må ha vært den 10. Med digital CB så fortelle den deg når du har el har jeg lest.

Symptomene forsvant like etter EL, nå er jeg bare oppblåst med murringer i magen - ikke kvalm, ikke vondt i puppene.

Jeg er en stor tullebukk og har selvfølgelig tatt en gravidetest allerede, selv om jeg vet at det for tidlig :) Vi er rare!:)

Jeg tenkte å ta en test på tirsdag 21.nov - flere som skal? Da er det ca 3/4 dager før IKM, og det er mer realisitisk å teste da. (det vet jeg stemmer fra min første graviditet hvor jeg testet 4 dager før).

Ellers sliter jeg med å slutte å røyke....klarte det sist da lysten bare forsvant av seg selv når jeg ble gravid. Men nå som jeg tenker på at jeg må slutte, og ikke er påvist gravid ennå, røyker jeg bare mer! Enda en tulleting!

Fortsetter under...

Jeg og'!

tror jeg da..

men her "flyter" det over med liksom-symptomer. eller kanskje ikke. I dag har jeg voldsom halsbrann, men det kan jo og vere den halve skålen med dipp jeg spiste i gårkveld;) ellers så har jeg veeeeldig vonde brystvorter?!?! litt øm i selve brystet også, men ikke så veldig. Tisser døgnet rundt, hyppig. (har ingen kløe eller noe, så tror ikke det er infeksjon heller)

Veldig lett "antennelig", så stakkars mannen min, om jeg blir enda mer hormonell....

full av luft, oppblåst. men det kan vel og' komme av havregrøten jeg spiser for tiden;)

blir uansett spennende å se neste uke!

lykke til alle sammen:)

Annonse

Et kort spørsmål til:

jeg hadde siste mens første dag 28.oktober - tror jeg får mens igjen rundt 24/25 november, men vet jo ikke helt da dette er første mens etter sluttet med p-pillen, så syklusen kan variere sikkert.

Hvordan er din syklus?

Hjelpe meg midtsommerbarn?!!!!!

Nå klemte jeg på brystene slik jeg gjorde ved første graviditet (lurt å gjøre for å stimulere melkeproduksjon)- og tror du ikke det kom ut litt "melkevæske" på begge bryster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er vel ikke mulig uten å være gravid???????

så spennende!!!!!!!!!!

Sikker på at du er gravid!!!!!!!!!

skal til å hoppe i dusjen, så kanskje jeg skal prøve litt jeg også; men dem er så vonde... er litt røde, men har "hvite" områder på selve vorten, ikke store, men ja... vet ikke hvordan jeg skal forklare.

:)

Hvis du skal sjekke, ta et godt tak rundt brystet, så press RUNDT selve vorten, (ikke midt på), i flere vinkler - så ser du :)

PS: jeg brukte ikke melkepumpe med første barn, gjorde det selv, og det var mye mer effektivt!

Lykke til!!! :)

hei jenter:)

jeg fikk posetiv test på fredag den 10 og den 11.november..så jeg skal teste til neste uke..vi koste oss fredag kveld,søndag og man..\jeg var borte på lørdag,så da ble det ingen kosing,men de overlever vell et døgn får man håpe.

jeg har ingen syptomer jeg:( men jeg kjenner små bobbliner i magen,men det kan jo være så mye rart i magen som bobler og stikker va og til..

må man ha symtoer før ikm?

klem

Annonse

Jeg tror:

Baas og jeg må vente til etter helgen

Du kan kanskje teste nå i helgen?

Dette avhenger jo av syklusene våre, jeg tror jeg venter neste mens 24/25 nov, det er "normal" syklus på 27/28 dager.

Når venter dere neste mens?

jeg venter mensen omtrent som deg,par dager fra eller til,for den har vært litt ustabil i det siste,,men nå håper jeg den er så ustabil at det viser seg at det er en spire i magen og ikke mensen som er på vei:)

åååå dette blir så spennende assa

ja kan jo bli med på teste klubben,,da teste vi på tirdag,men jeg tror det er for tidelig å teste da for min del..ååå jeg vil at det skal være teste dag nåååååååååå:)

:) jeg skjønner så godt hvordan du har det!! :) Vet du, jeg har testa allerede jeg, i går morges, men visste vel da at det var litt tidlig, men jeg er på reise og kommer ikke tilbake før testing tirsdag, og måtte bare sjekke før jeg dro. Og her er det ingen gravidetester tilgjengelig skal jeg love deg. hadde det vært det, gjett om jeg hadde tatt en test i kveld også, jepp, det hadde jeg :) Jeg synes det er helt greit å være entusiastisk rundt dette (og det synes mon mann også, han er med hele veien!), så lenge man ikke blir superdeppa når det ikke går,da må vi løfte hodene våre og prøve igjen! :) men glede seg underveis med spenninga, det tillater jeg meg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...