Gå til innhold

gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på ein ting. tok ringen min i ein tråd og holdt den over magen. den gikk då til venstre.

har hørt at det skal si om det er ei jente eller gut, men eg husker ikkje ka vei som var kva kjønn. noen som veit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går den i ring er det jente og pendler den frem og tilbake er det gutt..

Skrevet

Jeg tok den første gang når jeg var 5 uker... Og etter det tok jeg den i uke 9. Begge gangene var det samme resultat.

Skrevet

jeg tok den og det skulle bli jente, men det blir gutt ;)

Skrevet

Jeg tok ringtesten i går med ei dame som har gjort denne testen i alle år, og den stemmer 98% sier hun. Men det er ikke riktig at sirkel gir jente og frem og tilbake gir gutt. Det du skal se etter er dette:

1) La ringen henge over håndleddet ditt til den begynner å gå i sirkel. Dette kalles for "pendling"

2) Så kommer tegnet på om det er gutt eller pike. Hvis ringen går langs armen frem og tilbake, er det jente, går den på tvers er det gutt.

Jeg som har ett barn fra før, viste først gutt og så begynte den å pendle i sirkel og så viste den jente.

Vi prøvde dette på damer som er bestemødre nå, som er ferdig med å få barn, og den ene dama har gutt, jente gutt, i den rekkefølgen.

Vi testet henne. Først gikk ringen rundt og "pendlet"

Så begynte den å gå på tvers av håndleddet (gutt)

Så pendlet den igjen

Så gikk den på tvers av hånden (jente)

Så pendlet den igjen

Så gikk den på tvers igjen (gutt)

Så stoppet den.

Det var helt utrolig, for den stoppet når du ikke hadde flere barn, eller ikke skulle ha flere barn. På meg stoppet den etter den hadde vist en gutt (som jeg har i deg) og en jente (som jeg kanskje får nå). Etter dette skal visst ikke jeg ha flere barn, noe jeg også har planer om.

Dette var utrolig spennende, og alle vi damene/jentene som satt der ble testet. Noen hadde ingen barn, andre hadde fler, og det stemte på alle!!!!!

Håper du skjønte hvordan testen egentlig fungerer, og prøv det en gang til, så kan vi jo se om det stemmer når babyen kommer :-)

Lykke til!

Skrevet

den testen stemte på meg;D

men er nok bare tilfeldigheter tror jeg..

Skrevet

Kan man ta denne testen på seg selv eller må andre holde ringen ?

Skrevet

Jeg har prøvd det der... Å når jeg gjør det så går den litt i sirkel å litt frem og tilbake :)

Kanskje mitt barn er tokjønnet??? hehe....

Skrevet

Den skal jo først gå i ring, så det er jo riktig... Må ha god tid....

La ringen henge over håndleddet ditt til den begynner å gå i sirkel. Dette kalles for "pendling"

2) Så kommer tegnet på om det er gutt eller pike. Hvis ringen går langs armen frem og tilbake, er det jente, går den på tvers er det gutt.

Skrevet

En annen ting også er jo at du må bruke en ring (helst giftering) + et hårstrå fra ditt hode.... Viktig at den blir utført riktig, før man sier noe om hvordan den virker da :-)

Skrevet

Hmmm... tok denne testen nå, og først gikk den på tvers av håndleddet (gutt), og så på tvers av hånden (jente). Deretter stoppet den. (pendlet i mellom)

Jeg har en jente, men vet ikke hva som er i magen. Kanskje en gutt da?

Får vente og se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...