Gå til innhold

nå graver jeg meg ned snart!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe:) ja blir fart på føden på tss nå hvis jeg oxo er igang.. men jeg er så pessimist nå at det tror jeg ikke ..hehe trodde det var pga jeg var sulten men det var det ikke ble bare kvalm når jeg spiste...

oioi, kanskje det skjer ting nå!!! Er du så lei at du vil ha ut ungen nå eller? Uansett gjør nok kroppen seg klar nå, så smertene er nok verdt det. Hadde kynnere i hele går kveld, begynte virkelig å lure om det var noe på gang. Men i dag er det ikke så mye...

dette er 4 dagen med vondt.. men de 3 dagene før i dag var ikke så vonde som i dag... usj... oxo har jeg en samboer her som sier jeg skla slutte og sutre over at det gjør vondt.. for han kan ikke gjøre noe med det!!! nå blir jeg snart mannevond

Annonse

ja nå er han så teit og dum at jeg fint kunne kjørt over han et par ganger me bilen...huff..... i tilleg så står han ute med noen kamerater og ordner med bil....ååååååå......pokker ta den gubben... tror jeg egentlig bare har godt av at han er litt med kameratene nå... går det bra med deg nå da??

ÅÅÅÅÅÅ jeg vet hva du mener=) ikke noe godt m disse smertene der oppe, m mensmurringer har jeg ikke...Hmmm, skal se nå at alle m termin etter meg får nurkene sine før meg...ARG:::::((((

M lykke til da hvis det er fødsel på gang =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...