Gjest Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 var på ultralyd i dag og jeg har verdens skjønneste jente i magen!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3 hun va så perfekt.. begynte nesten å gråte når jeg såg hun.. Elsker hun over alt allerede!!!
Gjest Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 gratulerer så mye kjempe kos å få jente da!!! venter selv gutt men er like fornøyd med det
Gjest Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 takk gleder meg sykt til eg ska få se hun!!! gikk f\opp for meg på ultralyden at jeg faktisk er gravid! har ikke merket det så mye fremt til nå.. men nå føler jeg bare en uendelig kjærlighet til solstrålen som bor i magen min..ganske rart.. hehe.. hadde en følelse av at eg ventet en gutt eg, hadde det helt fra begynnelsen av.. men var vist feil det.. hehe.. gleder meg hvertfall utrolig til hun kommer i april!!! hvor kommer du fra da?
Gjest Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 stemmer det hehehe...gikk mer opp for meg også etter ul nå kjenner jeg spark fra tassen hver dag å de er ikke av den svake sorten kan du si hehhe....fotballspiller dette her visst er fra vestlandet jeg..du daa??
Gjest Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 samme her,.. Bergen har ikke kjent noe spark enda eg.. vet egentlig ikke hva jeg ska kjenne etter.. er første gangen for meg dette... men de kommer nok snart hun var ganske aktiv på Ultralyden så rekner meg eg kommer til å kjenne det ganske godt jeg også med tiden... hehe
Gjest Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 ja det er første for meg også noe som forklarer bevegelsene til den lille veldig godt er som en leamus..det føles akkuratt sånn for meg.. nå er det sterkere enn leamus for meg da men alikevel,nesten samme følelse kjempe koslig gled deg MYE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå