Gå til innhold

hei Lind@ med b@by i m@gen

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for det.. trenger litt oppmuntring før den store dysten nå ja...

Huff.. leste at du ikke hadde det noe særlig om dagen.. ikke gøy:-(

men plutselig så er du der.. skjedde jo litt fort her så når du går å "murrer" nå så kommer du sikkert ikke til å gå helt til 17 des? får vi håpe da..

Blir førstemann her ja.. så veldig spennende.. vet jo ikke hva vi går til. er jo så små de nurkene de triller rundt på her..

ja har til tider så vondt at jeg blir kvalm... ogobegynner det og gjøre vondt øverst i magen oxo.. er det et tegn??

ønsker dere masse lykke til ihvertfall skal tenke mye på dere:) fødselen kommer til og gå så greit så:) bare tenk hvor deilig det blir og se babyen:)og kunne holde nden i armene...ååååå.. jeg vil oxo.. hehe'

klemmer

huff da.. er jo ikke godt da.. spurt legen om vondt i magen da? vet liksom ikke helt jeg.. har vondt litt her og der i grunn;o)

Godt å bli tenkt på:o)

Er det fler enn ulvepus som har født her inne eller? ble liksom litt mye å gå tilbake til mandag her.. tror ikke jeg orker det nå...

tror ikke det er flere en henne nei.. men hvis jeg ikke tar feil så er jo veene til Venter på Lille Leo*høygravid i full gang nå, så her blir det action hehe.... men du får slappe mye av nå i kveld/natt før den siste innspurten i morgen:) du er så heldig du:) hehe

klemmer

Annonse

ja får slappe av litt nå.. prate litt med samboeren som sitter her stakkars.. pulsen er nok litt høyere på han å ja.. hvis jeg orker kommer jeg med litt oppdatering imorra.. men lover ingenting..

Du får ha lykke til med vondtene du da, håper de tar seg opp så du føder snart du å.. :o) eller at de gir seg sånn at du kan slappe av litt..

klemmer tilbake:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...