Gå til innhold

hva er deres mening???

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

samboer har hvert kjempe flink i flere mnd nå og pusset opp amsse for at alt skal bli klart til lille gutt kommer.. men.... når han endelig ikke skal jobbe e dag så vil han nette med kameratene.. og her sitter jeg da med falske kynnere og vondt+ at jeg er mye lei meg... er så redd for at noe skal skje når han netter/spiller pc med de....har liksom lyst til og ha litt tid med han før nurket kommer... hva mener dere??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7126617-hva-er-deres-mening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg..

Min bare jobber, og når han har fri så jobber han litt til...

Er hundre ting jeg vil ha gjort her hjemme, som jeg trenger hjelp til, men mest av alt vil jeg bare ha han her hos meg...

Trenger han nå...

Tror ikke gutta tenker sånn i det hele tatt.... iallefall ikke alle...

Føler med deg jeg, snuppa.... :))

Hei du!! sorry, men hva er nette??

Skjønner godt at du vil ha litt tid med han nå.... merker også at jeg er ekstra sårbar og føler meg lett oversett for tiden!!!

Har du prøvd å forklare han hvordan du føler det da???

helt enig med deg.. men de tenker nok litt annerledes.. han tenker sikkert at han må ha litt tid med kameratene nå før dere får en liten en.. da blir det sikkert ikke like mye tid med venner..

Men skjønner deg veldig godt.. er ikke gøy å ha vondt å være aleine.. vært på sykehuset om dagen aleine da samboeren har vært på jobb. men idga måtte han pent komme etter lunsj.. heldigvis er det helg nå.. + at ting skjer jo her så han må nok holde seg på huset her ja..hehe..

Si ifra til ham, kanksje skjønner han det da? Ellers så får du si det 10 ganger... hjelper som regel det.. hehe

ok, jeg skjønte det nesten da ;)

Men sitter hanikke hjemme å spiller eller??? for da kunne han jo delt seg opp litt liksom.....

Men jeg skjønner deg veldig godt altså..... jeg vil helst at mannen min skal være hjemme og til "min disposisjon" hele tiden jeg ;)

Annonse

jo de sitter nede i kjellerstua.. men han vil helst være i fred når de spiller.. så jeg sitter da alene og kjeder meg.. blir lei meg jeg oxo når jeg spør om hjelp og får nei.. men men ... men neste helg skal han faktisk jobbe BORTE hele helgen!"!!!!! hva han tenker med vet ikke jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...