Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Hei, Siden jeg har begynt å jobbe, så er det svigermor som passer på nurken. Hun har nemlig saltet litt maten til nurken... Det har nå foregått i to uker.. Er det noen som vet hvor skadelig det er??? takk for alle svarene.
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Eg tror ikkje det er veldig skadelig om ho får i seg litt salt en gang, er vel i lengda det er problematisk tror eg! Men eg veit ikkje, noen andre som vet sikkert?
Gjest Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Jeg kan ikke tenke meg at det er skadelig. At noe ikke er sunt, er ikke det samme som at det er farlig! Det er vel mye salt i maten over lang tid som er usunt. Men skadelig tror jeg ikke det er.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Takk for svarene, ble bare litt usikker .. Har nå ihvertfatt kranglet litt med henne om det, så hun salter sannsynligvis ikke mer...
Luca Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Uten at jeg vet helt sikkert, er jeg enig med de andre her at det nok er over lengre tid det er farlig med salt. Men ærlig talt, hvem er det som salter maten til en liten baby da?? Det må være ganske korttenkt ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå