Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hvordan går det med dere?

Er spent på hvordan formen er og generelt hvordan det går med rugingen deres..

Jeg tror jo hele tiden at mensen kommer men har ikke sett noe til den ennå, takkgudsjelov :-)

Har hatt murringer i magen nesten hele uka, og har vanligvis ikke det når vanlig mens er i annmarsj.. så blir litt sånn små tussete og undrene... Og puppene er stadig ømme... Tror ikke jeg klarer å vente helt til Onsdag neste uke med å teste, så blir nok en snik testing i løpet av helgen..

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei nupi

Er ikke i 45 uke gjengen, men vill bare ønske deg lykke til. Håper du tester positivt :-)

Skrevet

hi hi.. har også lyst å snikteste i helgen!! I allefall på mandag.. Om begge har festet seg skal vel det vise litt tidligere - med dobbel hcg?

Jeg kjenner ikke så mye denne gangen. Litt strekk i livmorbåndene av og til.. Ømme bryster - men det er jo progestanen som lurer oss med alle graviditetssymptomene..

Forrige gang var jeg veldig oppblåst.. føler det mer normalt denne gangen.. Man kjenner jo normalt ikke at man er gravid før noen uker etter at mensen ikke har dukket opp - normalt sett... og da er man jo gjerne 5-6 uker på vei... Men det blir kanon spennende!!!

Lykke til og GOD helg!!!

Skrevet

Å så spennende det blir :-)

Tid satte du inn dine egg?

Er på rugedag 10 i dag, så har snakket med mannen min som sa det er ok å teste i morgen.. vist jeg tørr da.. Greit å være enige om dette, vi er jo to om å få barn..

Lykke til til Mandag vist det blir testing på deg :-)

Og til Sommer, takk for lykke ønskningen.

Klem

Skrevet

Hei på dere!

Håper det går bra med alle her. Nå er det ikke lenge til noen av dere skal teste. Det blir veeeeeeeeeeeeeeeeldig spennende. Vi villllllllllllllllllll

jo ha positivt svar på oss alle nå. Håper alle som har litt babystøv her inne sender litt til oss oxo, det har vi veldig behov for.

Jeg skal ikke teste før torsdag og føler det er så lenge til men det skal vel gå det oxo har jo holdt ut så langt .

Mange gode klemmer til dere alle

Skrevet

Hei på dere :-)

Jeg testa positivt i går. RD12

HURRA HURRA HURRA

Håper dere andre følger etter meg.

Skrevet

ÅÅÅ gratulerer :-)

Hadde en tjuv start på testingen i dag selv, RD11 å en liten svak strek er det, men tør ikke juble ennå.. Må ta en til i morgen og evnt til Tirsdag. Men ønsker jo veldig her da ;-)

Skrevet

Hei Nupi og Vekt-75

GRATULERER begge to- så fantastiske nyheter!

Krysser fingrene for spirene deres klorer seg fast til ca 1. august 2007.

Krysser også fingrene for resten av oss uke 45 jentene!

Skrevet

Hei Nupi og Vekt-75!

Gratulerer så mye. Lykke til videre håper eggene klores seg fast i litt over 8 mnd til.

Er dere gravide får dere sende litt babystøv over til oss andre som er tett etter.

Trenger det nå har hatt en del utflod i dag men det har avtatt litt for øyeblikket. Håper det ikke kommer tilbake er veldig redd for at murringen og utfloden er begynnende mens. TR får holde seg langt unna oss nå SKAL IKKE HA NOE AV DETTE PÅ OVER 9 MND.

Mange gode klemmmer til dere alle

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har ikke vært her inne på noen dager - må si det var fantastisk å se at to av dere har testet positivt allerede!! Gratulerer!!

Dere får sende gode vibber til oss som henger litt etter. Jeg skal ikke teste før mot slutten av neste uke. Håper at utflodden holder seg borte Krin. Selv føler jeg ingenting verken av det ene eller det andre, men er i det minste mindre oppblåst enn de første dagene etter egguthenting.

Lykke til med testing for dere som står for tur!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...