Gå til innhold

Stripping erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har jeg vært på sjukehuset....er nå 9 dager på overtid!!! Håpet de kunne si at de skulle sette meg i gang....men neida :=( Legen strippet meg (viet ut livmorhalsen)....æsj det var så ubehagelig. Også begynte jeg å blø etterpå. Det var får å fremskynne fødselen litt sa ho....har 2 cm åpning også. Noen som vet om en slik "stripping" hjelper?

førstegangsfødende og utolmodig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på stripping mandag, og her sitter jeg:(. Ingen respons på den i det hele tatt, men jeg har jo lest om mange det har virket for her inne:)

Lykke til, håper du får fortgang i det!!!!!

Skrevet

jeg gjorde også det i dag, har 3-4 cm åpning, jordmor sa det fungerte nok best på flergangsfødende og at de var mer usikker på om det hadde virkning på førstegangs. men det skader iallefall ikke, og har du 2 cm er du jo i gang selv om det kan ta litt tid ennå.

Skrevet

Huff ja...må bare smøre meg med tålmodighet da vel.....vil så gjerne bli ferdig. Grusomt å gå på overtid....det værste er å våkne hver morgen til en ny dag og ikke noe har skjedd i løpet av nattan... Ønsker dere lykke til!!!!!!!!

Skrevet

Hos enkelte må det gjerne 2-3 runder med stripping til før det skjer noe. Får vel bare krysse fingrene for at det skjer noe snart =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...