Gå til innhold

Hva har jeg gjort idag:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sant nok.... ting forsvinner ikke av seg selv, og det er alltid noe som må gjøres...

Jeg er nesten ferdig med oppgaven min, har malt resten av gjerdet på terrassen, hentet gutta på skolen og vært og shoppa gave pga eldstemann skal i bursdag i morgen.. - minsten har besøk med hjem fra skolen i dag.. Nå har jeg akkurat steikt hamburgere til dem..

Full fart i huset her... tror jeg må sende dem ut en tur etterhvert...:-)

Annonse

Vært til akupunktur, kjøpt julegardiner til kjøkkenet (åh som jeg gleder meg til å få dem opp!) og sovet litt. Samboer er på jobb, skal snart sette med ned og spise pepperkaker og se skal vi danse. Skulle egentlig begynt aksjon ryddeprosjekt men det får vente--- til i morgen kanskje, hehe.

Ahhhhh- nå har jeg endelig fått vasket kjøkkenskapene :) storfornøyd med meg selv:-D hadde egentlig store planer om å vaske ned hele kjøkkenet i dag, men pga en sovepause midt på dagen i dag, som ble litt lengre enn planlagt :), rekker jeg nok ikke det!! men har da tatt skapene, så får resten vente til i morgen!!!

Nå venter jeg bare på mat som mannen min lager i kveld, og skal se på "skal vi danse" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...