m-mamma Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Lillemann på 7 mnd er veldig glad i brød. Men det blir jo veldig små biter da, og går ganske smått. Får i seg kanskje en femtedels brødskive. Gir litt frukt eller noe etterpå. Føler jo at det ikke er nok med så lite til et måltid.
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 ho får ei skive, så får ho melk etterpå! Syns det høres fornuftig ut eg med brød og frukt, jenta mi er jo 9mnd da
m-mamma Skrevet 17. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2006 Ja, mengden de får i seg øker jo etterhvert. Får jo større og større biter også. Nå tror jeg nesten han blir litt "lei" av å sitte der og spise. Vil gjerne ha, men tror han trenger noe mer som han kan bli raskere mett av.
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Lar du han sitte og dille med skiva sjøl? Eller hjelper du han? For om han får gjøre det sjøl så er det sikkert straks mer interressant, sjøl om det blir litt gris
m-mamma Skrevet 17. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2006 Til nå har jeg putta inn. Han bare kliner utover bordet uten¨å putte i munnen. Og så er jeg litt redd for at han skal få for mye i munn...
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Hehe, da er det kanskje greit å ha kontroll ja! Men etterkvert kommer det nok til å gå fortar og lettare!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 heisann! jenta mi er 7,5 mnd og ho spiser 1-2 brødskiver pr måltid, men ho er veldig glad i mat da:)
MintCondition Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Guro er 10 mnd og spiser ca en skive til hvert brødmåltid. Av og til vil hun ha frukt etterpå, andre ganger ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå