Gå til innhold

April: Hva skjer i helga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I kveld skal vi rydde og vaske, før vi skal nyyyte fredagskvelden...

I morgen er jeg ekstrahjelp på bowlinghallen å må nok jobbe så å si hele dagen og kvelden...

Søndagen skal jeg finne på noe sprell med Natalie.. Men samvittigheten sier jeg skulle vært hos bestemor og bestefar siden jeg ikke har sett de på ett halv år! (de bor 45 min unna!!)

Men skal jo prøve å slappe av å nyte helga også.. ;)

Dere får kose dere alle sammen! God helg!! :):):)

Her har me ikke gjort noe annet enn å rydde og rydde, har tatt og ryddet boden. Det har vore der me har satt alt rotet etter flyttingen, men nå er det blitt bra der inne også.

Ellers har eg prøvd meg på sterk mat i helgen, det har gått bra.

Søvn er det blitt dårlig med, det tordna så det ristet i hele huset her natt til lørdag. Og lørdags ettermiddag og kveld har me nesten ikke hatt strøm. Hele bygda her har vore uten strøm i dag en periode... skikkelig skummelt tordenvær altså.

Nå har det roa seg, men så får me se ut over natta da. LillePia sov seg ikke gjennom det i natt, bare dei to andre. Så håper at det har tordnet fra seg nå.

I mårå... hmmm - da skal eg forhåpentlig en tur på lekeplassen med barna, da er det meldt litt bedre vær enn i dag. Og så skal eg ha raspeballer med godt tilbehør til.... nam nam.... gleder meg allerede.

I går var Harald på julemiddag med jobben.

Har vært på senteret å shoppet litt og byttet litt bursdagsgaver i dag. Ellers skjer det ikke stort her i huset.

Skulle kjøpe med oss en peppes pizza på vei hjem. Men det ble en stor pose smågodt i stedet. Veldig spennende lørdagskos... not....

Åja, og i morgen er det klubb. Det er alltid så kjekt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...