Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg helt mørbanka i "musa", andre som har det sånn?? føler meg hoven, men det ser ikke sånn ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sa faktisk til legen min i forrige uke at jeg følte det som om noen hadde tatt rennefart og sparket meg skikkelig hardt i skrittet med ståltuppsko!

han sa at det kunne være økt blodgjennomstrømning/hovenhet i forbindelse med nært forestående fødsel, men jeg har ikke sett etter om jeg faktisk ER hoven, må innrømme det...

ondt er det i alle fall! stakkars oss, alt vi skal nå gå gjennom, hehe

Skrevet

uff da, håper du slipper å gå så lenge med vondt da! det er jo mange slimhinneforandringer generelt i forb med graviditet. og det hender jo at hodet fester seg tidlig også, da, såvidt jeg har skjønt! uansett så så det ikke ut som om legen min tok det noe særlig tungt, og jeg selv oppdager jo nye og spennende vondter hver dag, sukk. :)

håper det går over igjen hos deg da! :)

Skrevet

ja, det er stadig nye smerter man blir kjent med;)

Skrevet

Har også termin i januar, og har det på samme måten...er heller ikke hoven. Er vel bare en av gledene med å være gravid :o) Fint å være flere i samme båt da!

Skrevet

Jeg har det sånn at jeg har vondt inni benet rundt jeg da. Legen min sa det var bekkenløsning det kan ikke være noe sånt du opplever da? Føles nesten støl ut....

Skrevet

Uff, jeg har vondt i benet mellom beina jeg og. Kjennes hele tiden ut som " dagen etter årets første skitur" støl, samt at ryggen og bekken er vondt.Får besøk av kommende svigers og foreldrene mine i dag, prøvde å vaske i går, men gikk dårlig. Kjæresten skal ta over gulvet nå snart. Uff, da er det sikkert bekkenløsning jeg har da. Har iallefall gitt opp å gå turer. Noe som hjelper?

Skrevet

har vært litt plaget med en mild bekkenløsning, men nå som hodet står festet, så føles det faktisk bedre.. syns fordet synd i de som har virkelige smertefulle bekken-plager..

etter hodet festet seg, ble jeg direkte blå/fiolett "der nede", og hoven i kjønnsleppene.

leste at det er helt normalt før fødsel, og kommer av blodet som trykker på der nede.

så jeg føler meg oxo ganske mørbanka der, skikkelig ømt..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...