Gå til innhold

Er svimmel...er jeg gravid eller syk?

mamman til snupp

Anbefalte innlegg

Har vært en del svimmel i det siste, og litt sår i halsen. var skikkelig varm halve dagen her om dagen, pleier alltid å være kald.

Var også skikkelig kvalm og kastet opp noen timer en dag. men samboeren hadde også det oppkast opplegget to dager før meg, og han er også litt uggen om dagen, kan jo da være det samme med meg også..eller er jeg gravid?? Hadde første dag av siste mens 25.10. og pleier å ha ganske lange sykluser..litt tidlig å merke graviditet da?

Fortsetter under...

Hei. Ser du skriver at du hadde sist mens 25.10 og det har dermed gått bare 24 dager. Men ja, du kan merke symptomer som harde og ømme bryster i de første dagene. Så vondt at du såppas klarer å ligge på magen med brystene nede :-) Man får også menslignende smerter men litt annerledes....vanskelig å forklare, må oppleves... Ellers begynner det å flasse på huden overalt...det var slik det skjedde med meg i allefall...kroppen fornyes jo når man er gravid. (mest innvendig, men noe utvendig også..) Har mere symptomer men de skal som regel komme litt lenger ut i svangerskapet...Disse er i allefall de aller første tegnene...Det finnes Clearblue tester som du kan bruke opp til 3 dager før forventet mens. Bruk de digitale testene som er 99% sikkker....

Lykke til...

Jeg hadde alle de symptomene forrige periode men så fikk jeg mensen.(Hadde oppblåste, vonde pupper og kunne ikke ligge på magen i to uker) Jeg har aldri før hatt verken ømme bryster, kvalme eller lign mener jeg.

Begynner å få en sterk mistanke om at vi selv "lurer" kroppen vår og innbiller oss graviditets symtomer, fordi vi nå prøver å bli gravid, og vi ønsker det så sterkt.

Jeg var jo 100 % sikker på at jeg var gravid jo..

Derfor stoler jeg ikke på no symptomer mer. Ta en test så vet du det helt sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...