Gå til innhold

En liten glad hilsen fra meg :o)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med legen på ciconia i dag etter noen dager med irritasjon fordi jeg ikke har fått svar på blodprøven min.. selv om jeg visste at den var neg...men ville jo vite når jeg kunne starte igjen.. De ringte aldri opp igjen..!!!!!

Nå sier legen at denne blødningen jeg hadde nå var mens.. og at jeg fra den dagen jeg begynte å blø ( 8/11, Bula`s bursdag) så starter jeg spraye på dag 21.. og det blir jo 28 nov..

Skulle bare spraye litt lenger slik at vi slapp og være der i jula hehe

Så har jeg fått time til ultralyd den 2 januar... så da blir det en fantastisk jul og romjul allikevel..

Jeg er super glad for å være igang igjen....

Jeg vil samtidig få gratulere dere som har fått XXX og spiren... fantastisk..

Og til dere andre, ikke gi opp, du er ikke alene, vi er mange i samme båt!!!!!!!!!!!!! Lykke til alle sammen.. dere er skjønne alle sammen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å Tullemor - nå ble jeg glad:-)

Tenk at dere kan komme igang igjen så fort, kjempebra! Fint at du synes det er bra å gå på spray og sprøyter i jula (jeg ville nok vært litt skeptisk til det...), men det viktigste er jo å føle at det skjer noe og at håpet ikke er ute.

Selv bir jeg ruger i morgen og ser fram til 14 dager med psykisk terror...

God helg & stoooor klem fra

Skrevet

SNUFS!!!!!!!!!!!!! Hormonella må stadig sippe en liten skvett av ymse årsaker, denne gangen fordi jeg er glad på dine vegne! :-))

Så godt å høre at du er rimelig på beina igjen og ser framover. Og så flott at dere kan komme så fort igang igjen!!

PS! MSN har ikke vært samarbeidsvillig de siste dagene. Har fått meldingene dine, men når jeg har forsøkt å sende svar, får jeg bare beskjed om at de er avvist. HMMMFFFF!!! Bedre lykke neste gang!

Mange klemmer fra

Skrevet

Herlig!!!

Jeg vet akkurat hvor forferdelig det er å vente!! Og hvor glad man blir når man får en dato å forholde seg til!!!

Selv skal jeg teste neste fredag... Men tror vi fjusker litt før--- for vi skal gifte oss den dagen.. vil ikke få negativt svar akkurat da ;-)

Varm klem fra

Skrevet

Å jeg blir så glad lille venn:o) Fikk jo tårer i øynene jeg nå...

Ble jo super glad da du ringte før idag. Var bare såå godt å høre at dere har fått dato for start igjen:o) En blir virkelig dratt opp av søla, og får noe positivt å se frem til. Det er det som får oss til å fungere igjen. Det er jo ganske utrolig egentlig. Fra å være så langt nede og at en ikke er gravid, etter så mye hormoner og reise opp og ned til Danmark, påkjenninger og nedturer,venting,venting og atter venting. Du er STERK vennen min!!! Dette er utrolig og vi kan fortsette veien igjen. Kjempe bra at du kan starte igjen med en gang. Mye av det negative forsvinner når du kan se fremover igjen. Og godt du slipper å vente.

Jeg ville også heller vært sprayer og stikker i julen, enn å ha ventet:o) Kommer så mange fler juler, så en fra eller til spiller vel ingen rolle. Og tenk neste jul sitter du med 2 små krabater!!!! hi hi.

Vi snakkes da vennen:o)

KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS

Skrevet

Kjempekoselig å høre at du er klar igjen :o)

Nå får vi krysse alt for at det skal bli din tur. Tiden frem til 2. januar vil gå fort...

Skrevet

Det er godt du er tilbake for fult igjen!! :)

Skrevet

Det var godt å se du er tilbake igjen etter så kort tid.

Lykke til videre og vi satser 07 babyer!!!!!

2007 skal bli ett frukbart år for oss alle her inne xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

fingrene for det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)))))))

Nå lykkes vi begge det har jeg stor tro på.

Klem fra

Skrevet

åhh så glad jeg ble nå snuppe mi...

har ventet og ventet på en lyd fra deg.. (ville ikke mase på deg i en sånn stund, men fått litt info fra Bula:-))

ble så lei meg for deg, men at du er ved så godt mot gjør meg veldig glad...

tenker masse på deg vettu....

glad i deg...

mange klemzer fra

Skrevet

SÅ FLOTT!!!:D:D:D:D :D Masse lykke til til deg og!!! Ha en suuper dag!!

Klemmer fra meg. :)

Skrevet

Tusen takk jenter... dere er skjønne!!!!! er bare så glad for å være igang igjen. Lykke til alle sammen!!! STOR KLEM

Skrevet

Så flott at det gikk så fort, og godt å se at gnisten er tilbake Tullemor!!

Krysser ivei, like hardt og intenst:-))

Klem fra

Skrevet

Hei snuppa!

Ville bare gi deg en stoooooor klem jeg!!

Kos deg fremover, nyt dagene frem mot jul, så skal du se at tiden flyr!!

Dette går rette veien!!

Vi får prates på tlf innimellom og holde hverandre oppdatert.. Nærmer seg dato for utsendelse av innkallingsbrev for oss også nå..

er så spent at det kribler i magen!!

Masse klemmer fra

Skrevet

Kjære Tullemor :)

Glad for å lese oppdatering fra deg,og gleder meg på dine vegne over ny dato å se frem til.Plutselig er du i gang igjen!

Sender deg en god klem,og håper du klarer å se opp og frem!

Skrevet

Så bra Tullemor! Ønsker dere en fantasetisk jul og kryssser fingrene for at det går bra denne gangen! Her er en pose babystøv ********************************************************************************************************************************************************************

mange klemmer fra en glad

Skrevet

Jeg skal krysse alt jeg har for deg Tullemor......

Hilsen tulleberta ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...