Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Jeg er i uke 17+4 og har bakovervendt livmor. Det jeg lurer på er hvor høyt i magen lille bebis ligger nå... Vet liksom ikke hvor langt under navlen jeg kan regne med at han/hun beinner seg. :-)
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Hei! Vet ikke om jeg kan hjelpe deg siden jeg er andregangsfødende men skal prøve siden jeg også har bakovervendt liv mor. I uke 17 så koste jeg meg med bevegelser og noen spark fra vesla.Jeg kjente da sparkene ved trusekant. Livmora mi hadde kommet opp av bekkenet og gravid magen syntes bra. Ikke helt sikker men vil tippe at kanten på livmoren var ca 4 cm under navlen. Er ikke sikker for dem begynte ikke å måle før i uke 20. Da var den kant i kant med navel husker jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 HEI! Takk for svar.. :-) Kjente du spark i uke 17 første gang også? Jeg prøver febrilsk å kjenne noe. Har vippet over til uke 18 idag. Noen ganger er det akkurat som det kanskje var noe, men så tror jeg kanskje det bare var tarmene mine eller noe... Vet ikke hva jeg skal kjenne etter.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå