Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 han er jo bare 9 uker.. gnager og gnager på knyttneven.. tror dere det kan være tenner som skal frem..?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 det kan være at han har kløe i munnen ja...men det kan de ha i laaaaaang tid før tennene bryter ut....
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Det kan jo være, men tviler på det. Her føles det som gutten min på 5 mnd "alltid" har gnaget og stappet hånden inn i munnen.... Jeg tenkte også først om det kunne være tenner, men ingen har kommet enda!!
Sigbeth Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Det kan være. Min var ca 2,5 mnd da han begynte å gnage og stappe hele hånden inni munnen. Nå er han 3 mnd og gnager fremdeles febrilsk på hånden, sutrer og sikler Men ingen antydning til tenner ennå. De kan visst holde på slik lenge før tannen faktisk viser seg
Happy Ignorant Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Vår lille gutt gjør også det. Er 2,5 mnd og har gjort det siden fødsel. Trodde først at han prøvde å finne tommelen sin... også fant han hele knyttneven i steden, og den falt tydeligvis i smak... eller kanskje han bare klør, ja, det har jeg ikke tenkt på. Men jeg tror ikke det er tenner ennå, iallefall ikke her i gården.
to+en til! Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Min har tygd på både fingre og hele hender siden han ble født! Først når han var 5 mnd gammel kom det to tenner.
Pysa Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Jenta mi gjør det når ho ikke får bruke meg som smokk. Sugebehov, bare.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Eller simpelthen utforsker hendene sine! Alt skal jo inn i munnen den første tida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå