Gå til innhold

Juni: julefeiring og julegave....


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal først en tur ut til mamma`n min og når hun skal på jobb i 15 tiden skal vi til mamma`n og pappa`n til sambo:) Der er resten av søsknene hans m fam så vi blir en stor gjeng:) Gave til småtten blir et stort leke/krabbe teppe med veier og slikt på + et FANTASTISK søtt sett m klær jg fant på H&M i Gøteborg i helga...og kanskje vi setter inn litt penger på konto`n hans:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal spise middag hos svigers og ta kaffen hos min familie.

Teodor får akebrett med høy rygg og seler :) Og en liten stol, hihi :) Så en del småting da, litt klær, eventyrcd og musikk fra katten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi akal feire jul hjemme i år vi, det blir første gangen! Mamma og kjærsten hennes kommer hit! Har fått lurt meg unna julemiddagen da, den kommer Mamma og lager! He He! Sliter litt med å finne julegave til lille snuppa vår ja, men det blir ihvertfall et akebrett og så får vi se hva mer vi finner på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal feire jul i Sør Afrika sammen med mine foreldre som bor der. Gleder oss masse, men er ganske spent på hvordan det blir for snuppa vår. Men det går nok bra. Vet ikke helt hva vi skal gi i gave, men det blir vel kanskje en krabbematte eller noe sånt, pluss kanskje litt klær. Hun vokser jo så fort, så hun trenger jo nye klær hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal feire jul hjemme hos mine foreldre. Hadde planer om å hvertfall kjøpe gå-stol til henne. Og akebrett var jo også en god idè.

Gleder meg masse til jul jeg nå. Får av og til litt julefeelings også. Er så koselig atte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal feire hos foreldrene mine. Vi har ønsket BRIO togbane ting til han. så kan han få bygget seg opp ett skikkelig sett. det er jo så dyrt..så jo tidligere han begynner å samle, jo større vil det bli. ellers er jo klær en nyttig ting å få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal feire hos min mor! Gleder meg som en liten unge!! Jul er høydepunket i året! Joakim får hvertfall en sånn babyspeil av meg og pappa'n! Vi får se om det blir mer.. (Skal ikke se bort ifra det..)

 

Gleder meg til å pynte til jul og jeg da! Har fått klarsignal av sambo 1 desember! Så da er den dagen satt av til pyntings!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...