Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Noen andre enn meg som har gått ned i vekt? Jeg er normalvektig i utgangspunktet og har gått opp 11,5 kg i svangerskapet, er nå i uke 39. Siste uken har jeg gått ned en kilo selv om jeg ikke har slanket meg. Er det normalt? Tyder det på at babyen er ferdig til å komme ut og at den får for lite næring der inne? Har ikke vært plaget av ødem. Noen som vet?
baffy Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Det er helt normalt å gå litt ned på slutten. Du har jo gått opp sånn innen normalen allerede så det er nok bare et tegn på at fødselen nærmer seg!
hønsemor Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Jeg var også gått ned et kilo sist jeg var hos legen. Da var jeg også i uke 39. Da sa legen. "Du har ikke samlet mer vann i kroppen, det er BRA!" Ikke det at jeg har samlet noe særlig vann fra før da for jeg har ligget på 0-1 i ødem.
angel-not Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Det er slitsomt sånn på slutten, og kroppen bruker mye energi både til deg og babyen. Om du er litt sånn som meg, er det kanskje ikke så greit med mye mat heller. Dårlig plass nedi der, og babyen prøver å presse den bort til alle kanter:) Alt er sikkert helt fint med babyen din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå