Gå til innhold

litt nedatemt før helga...

Anbefalte innlegg

¨hei alle kvinner:) som har spire..

jeg ble sendt hjem fra praksis i dag, har hatt så sterke mage smerter, kramper, drar seg til i ryggen. kjennes ut som jeg tilltider er sulten også men er i livmor området. var innom mamma pp sykehuset siden d er der jeg er, hun er jordmor på gynokologisk, hun sa d kunne være voksesmerter pluss lite søvn i natt som gjorde d, men at self sjansen for spontan var der siden d drar seg i ryggen under noen kramper. huff ble så lei mei, gikk til kontakt spl og hun sa jeg fikk gå hjem.jeg stod der med tårer i øynene. nå er d litt bedre i gjen, ligger på sofaen og ser på alle gulvene som skulle vært vaska...

men samtidig tenker jeg hvor godt d er å bare ligge å slappe av..når jeg har muligheten. sønnen på 2 kommer snart hjem..så må nyte tida. har heldigvis ingen blødninger ,men løper mellom do og sofa for å sjekke. men heldigvis er de værste krampene over nå som jeg tar d med ro. men er så bekymra...huff, sårry ikke meninga å plage dere med dette før helga, men måtte bare få det ut.

er foresten 8 uker i dag, så i mrgn er jeg 8+1 ( 9 uke) håpe dette går bra...

ha ei fin helg,jeg skal bare prøve ¨slappe av..selv om jeg skal bake kake til bursdag på søndag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7125405-litt-nedatemt-f%C3%B8r-helga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må slappe av i helga ja, ta det helt med ro og ligg i sofaen så mye du kan! Bra din mor er jordmor da, så kan du kontakte henne dersom du lurer på noe. Kanskje du kan få en ultralyd av henne også! Kjempepositivt at du ikke blør da, kan jo være smerter fra at livmora vokser du har bare, får håpe det! Masse lykke til da, skal krysse fingrene for deg jeg!!!

hei..så søt du er:)

jo hun skulle i grunn ta en Ultralyd, men da jeg gikk hadde hun mange kvinner som hadde time..så jeg droppa d, kanskje vi kan ta en til uka..hun sa uansett er d ikke noe jeg kan gjøre...vi får bare slappeav å krysse fingrene her:) ha en fin helg du også.. :)

men er d feldig veldig vanlig å ha spontan abbort i uke 9..vet sjansen er der, men om d skulll være noe feil så hadde d vært større sansynlighet før..vet at uke 12 er mer sikker men..huff ja. ikke enkelt, har ikke fått denne bekymringen før n¨å.men om det hadde vært gravidiet uten for livmoren hardde jeg vel hatt smerter for lengst, har ikke hatt så kraftige magesmerter før idag...men nå er d jo nesten borte da:=

huff ikke enkelt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...