Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Datteren min er 9 uker, og jeg sliter med å få henne til å sove om kvelden. I det siste har kl blitt 01 om natten før hun endelig finner roen. Prøver gjerne å legge henne inn på soverommet ca kl 20, men hun begynner å hyle med det samme, så det ender med at hun får være i stuen til vi legger oss. Virker ikke som om det er magevondt eller noe sånt som er årsaken til at hun ikke sovner i sengen sin, for når jeg tar henne opp av sengen smiler hun og pludrer fornøyd med det samme. Hun virker rett og slett selskapssyk.. Hun sover fortsatt mye på dagen, er det på tide å begynne å begrense dette?
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Maylen og sov masse på dagen i den alderen, da ho var rundt 2mnd, så la eg ho i 11-12 tida på kvelden, så framskynda eg det med en halv time kvar uke ca, så når ho var en ca 3mnd (tror eg at eg husker) så la ho seg i halv åtte-åtte tida, og sov heile natta!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 9 uker er ikke så mye. Jeg innførte fra første stund at sovingen på dagen ikke fikk bli mer enn 3 timer i gangen. Hun kunne sove opptil 6 timer i slengen. Så da vi ble flinkere til å ta henne opp om dagen, ble det bra på natta. Vi innførte ikke legging i 20 tiden før hun var 4mnd. Hun sov i voggen på stua til ca 24.00 også fikk hun mat så la hun seg i sengen og sov til 8.00. Da hun var 5mnd og vi begynte med grøt la hun seg kl 20.00 og sov til 08.00. Nå legger hun seg 18.30 og sover til 6.30 hun er 9mnd nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå