Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er 2 1/2, og jeg lurer på å gi henne de første skiene til jul, så hun kan begynne å få følelsen med hvordan det er .Lurer på om det er noen som har erfaring fra å gi så tidlig (?)- er det vits, eller bør vi heller vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også tenkt å la min skiglade far gi poden på 2 1/2 ski til jul. Hvor mye han får brukt dem i år er jeg usikker på, men jeg satser på at de kan brukes to sesonger. Faren min har lovt å være trener...

Skrevet

vi har også kjøpt ski til lillemor til jul. hun ble år i oktober.

Skrevet

Vi har også kjøpt ski som snuppa skal få til jul. Hun ble 2 i september.

Skrevet

Vår datter som ble 3 i september, fikk ski til jul i fjor.

Hadde noen turer i fjor vinter, men så mange meterne ble det ikke.

I år har vi allerede prøvd de en gang, og nå gikk det mye bedre. Synes det var greit at hun fikk stifte bekjentskap med dem i fjor, for da var det ikke helt nytt nå i år.

Tror det er viktig å la de få prøve det de selv vil, slik at de får et godt og avslappet forhold til det å gå på ski.

Skrevet

vurderte dette for min tulle som ble 3 år i september, men hun er sånn en snublefot at det får vente til neste vinter..

Skrevet

Min yngste er 2 år og 3 måneder nå, og vi prøver ikke ski med ham i vinter så sant han ikke selv absolutt vil.

De to andre tror jeg også startet den vinteren de var eller fylte 3.

Skrevet

Jenta mi er født i august 04, og gikk flere ganger på ski på senvintern i fjor. Det gikk strålende. Men i år vil hun ikke enda...

Skrevet

Våre tvillinger begynte da de var 2 år, og det var en stor opplevelse for både barn og voksne.Poenget er bare å holde på en liten stund hver gang, slik at barna ikke blir lei eller alt for slitne. For å like det i framtida, må de se gleden ved slike turer fra de er små.

God tur!

Skrevet

startet litt i hagen da han var 2 år.tenkte å kjøpe nye ski i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...