tina 79:) Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 og det var så deilig!!! Jeg har verdens snilleste mann som sendte en sliten kommende mamma til halvannen time med egotid. Jeg har fått mye stygge kviser de siste månedene pga hormoner, og det var så deilig å få behandlet huden. Deilig å komme seg ut en liten tur også. Må innrømme at jeg ikke har vært alt for mye ute av døren de siste månedene. Lykke!!!
Gjest Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 hørtes DEILIG ut misunner deg der... hehee
Lapez Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Hva gjorde han da? å hvor mye kostet det?? ser du forskjell?må du gjenta det? fikk du med noen sterke kremer?? mange spm, men det er fordi jeg er i samme situasjon selv... og har time 27 nov, den koster 700!! Å det er jo kun en konsultasjonstime, nå har jeg tatt et par timer sol så jeg er liksom bedre, men ikke bra, lurer på om det lønner seg å avbestille den hudspesialist timen...???
MammaiLarvik Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Gleder meg til onsdag, da er det min tur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tina 79:) Skrevet 17. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2006 Jeg hadde vanlig hudpleietime, der det ble renset, peelet, presset, klemt, massert osv. Fikk behandling med masse forskjellige produkter, og vi fant ut hvilken hudtype jeg har, og jeg fikk masse råd for behandling. De vil jo alltid at man skal komme tilbake, og jeg har tenkt å unne meg et par behandlinger til siden jeg tross alt ikke bruker penger på så mye annet om dagen, så jeg skal tilbake 3.januar. Også kjøpte jeg nye renseprodukter da, med kremer og serum og ansiktsvask og peeling krem. Akkurat nå ser jeg nesten verre ut, men det er jo fordi hun tok alle kvisene mine og alle hudormene og klemte så jeg måtte holde meg fast. (gjorde litt vondt, men hallo liksom, vi skal jo føde ) Blir sikkert bedre i morgen! Men hva en hudspesialist gjør, aner jeg ikke
sweet dreams Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 jeg også har vært! tenkte jeg skulle være snill med meg selv i svangerskapet, og bruke vin pengene mine på ansiktspleie blir jo ikke mye fest og baluba med meg heller nå om dagen. det var bare så fantastisk. har bestillt ny time i januar. og kjøpte ny dagkrem og nattkrem, rensemelk og renseprodukt og litt sminke. svir litt der og da, men pytt - jeg er jo verdt det. så prøv dere også!!! det har dere fortjent!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Hvis dere går inn på www.skinshop.no får dere kjøpt mange av seriene hudpleiesalongene har til 10 - 30 % rabatt.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. november 2006 #8 Skrevet 18. november 2006 Det har du faktisk helt rett i...vi har fortjent det, alle som én! Hm. Ble inspirert til å gi meg selv en tidlig julegave :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå