Gå til innhold

funduskurven min har flatet ut i uke 29??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg var på kontroll hos jordmor idag og der målte hun fundsmålet mitt til 24. Ble sist målt den 26.09 og da lå eg på 19 som er over kurven mens 24 er nå under kurven. Hun bestillte time til ultralyd til meg på tirsdag fordi hun mente det var alt for tidlig at kurven min skulle flate ut. Noen som har opplevd det samme, og kan noen gi meg en grunn til at kurven skulle flate ut så tidlig som i uke 29? Ble litt bekymret nå eg. Ellers var fosterlyden på 150 og blodtrykket var helt normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke opplevd det så tidlig,men i uke 36.jeg var hos jordmor igår og da var jeg 35+3,hadde samme målet som jeg hadde for to uker siden.så hun ble bekymret.ble sendt til sjekk på sykehuset idag.

jordmor sa igår at det kunne ha noe å si at den ligger i seteleie.og det hadde det tydeligvis,for alt var normalt.legen på sykehuset var veldig på det at så lenge du kjenner bevegelse når du pleier og at det er liv,så har babyen det bra.hvis ikke jeg kjente det måtte jeg ringe ut.

en venninne opplevde også det,men hun vokste da såpass mye til neste kontroll at alt var normalt igjen.

prøv å ikke uroe deg!vet det ikke er lett...ring heller føden hvis du blir redd!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...