bente69;) Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Alle var i ypperste kvalitet, ingen feil funnet bortsett fra mengden. Dvs mengden av sæd var for liten, kun 1ml sæd var i minste laget. Normalen var mellom 2 og 5. Vi var i grunnen klar over at mengden var liten, blir aldri noe klin for å si det sånn. Føles deilig å vite at svømmerne er perfekte selv om de er få )) Tenker på deg vilsågjerne, håper du er i sånn passe god form nå
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Heia Bente Nå fikk jeg viljen min,og kom meg hjem.. Formen er ok,men litt ømt da ....hehe.. Men polypp viste seg å være polypper,men nå er de borte... Og det samme er det som holdt på å danne skillevegg i min hjerte-formede livmor...Ja så nå er her både hjerte-rom og husrom... Og vi har fått time til parsamtale for ivf... Noe skjer,og jeg er trøtt og slapp men lykkelig... Glad svømmerne til mannen din var ok,pakk i mannen sink og selen og gjerne c-vitamin,så vet man i hvertfall at man gjør det man kan!! God klem
nungo Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Vet du det kan være millioner av sædceller i 1 ml sæd og det er jo bare 1 som skal til!
martine68 Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Jøss Bente, dette høres jo bra ut. Det er bare å ligge med rompa høyt etter akten slik at ingen dråper går til spille. Tenker mannen din er bra glad over at rumpetrolla er spreke. Her i gården går jeg og venter på svar på hormonprøvene. Mandag får jeg resultatet og venter i spenning. Når det gjelder å få mannen min til å ta prøve kan jeg nok avskrive det dessverre. Det irriterer meg ikke så rent lite, men vil han ikke så kan jeg ikke presse han. Vi får håpe vi lykkes uten denne prøven.
optimist.. Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Ja dette var jo kjempebra nyheter,bente:)) Trengs bare en for at det skal klaffe ja:)))) Dette blir så bra!! God klem fra
Gjest Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Det var jo strålende nyheter bente!!!! =)) Da er det nok ikke lenge før den sitter skal du se! Håper en av disse sprekingene har funnet veien denne gangen da Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå