Gå til innhold

Koko i hue av hormoner og p-piller!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er nå 7,5 mnd og jeg har begynt på pillen igjen ettter å nylig fått tilbake den normale syklusen.. problemet er bare detat jeg ikke føler meg selv i det hele tatt!!! er dette fordi man har så mye hormoner i kroppen fra før og det bare blir verre av å tilføre enda mer hormoner kanskje?? noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn har jeg det også. Fikk mensen tilbake etter 3 mnd, da jeg ikke ammer. Har brukt p-piller i 10 år og vært storfornøyd, men nå funker det ikke. Kropp og sinn er helt i ubalanse her i gården. Men har jo hørt at kroppen forandrer seg en del etter å ha fått barn så. Får kanskje vurdere annen prevensjon da.

Får vel ta en tur til legen tenker jeg:-)

Skrevet

Har ikke begynnt på pille igjen etter fødsel så har ikke akkuratt den type erfaring, men jeg vet at jeg tåler dårlig hormon p-piller i utgangspunktet. Mister all sexlyst, blir deprimert, rørete og ubeskrivelig humørsyk. Så det er ikke alltid man skal tulle med hormonene i kroppen, man kan bli ganske sprø av det ja!

Det er jo en mulighet å prøve noe hormonfri prevansjon en liten stund for å se om du kommer til deg selv igjen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...