Gå til innhold

Ammebh-str???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og funderer øve ka str eg bør kjøpa i ammebh. E jo litt vanskelig å vita ka str eg trenge nå, for di komme jo te å bli en god del større enn det di e nå... Noen som har forslag? Leste ein plass at det var lurt å kjøpe ett nr større enn det du bruke nå. Stemme det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har hørt at en str opp er lurt. Ville ikke kjøpt så mangen før fødselen, heller ventet til barnet er født. Da er det nok lettere å finne riktig str. Brystene blir jo gangske så stor før melkeproduksjonen stabiliserer seg.

Skrevet

Takk for svar:) Tror det e lurt eg og...

Skrevet

En størrelse større enn du bruker nå, anbefales av BH-eksperter (og stemmer med min erfaring fra sist)

Husk du blir slankere rundt (nå er det baby under ribbeina og de er bendt utover) men cup`en blir litt større.

Dessuten skal du jo ha plass til ammeinnlegg også.

Jeg bruker 80D nå, og har kjøpt ammeBH i 75DD.

Skrevet

Har problemer med å finne en liten nok str jeg.. er vanligvis en a-cup, men det minste jeg har funnet er b... har prøvd den på, hehe så passe tåpelig ut! Så reiner med at en str opp holder for min del iallefall

Skrevet

Hvis det blir for romslig kan du jo bare stappe inn et ekstra ammeinnlegg - ikkeno` problem !

:-)

Skrevet

Det med stuffing av bh-en kan jeg, vær du trygg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...